آخرین مهلت تکمیل کارنامه سلامت و جسم دانشجویان اعلام شد

مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان گفت: آخرین مهلت تکمیل کارنامه سلامت و جسم توسط دانشجویان تا پایان آذر ماه ۱۴۰۲ تعیین شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هر ساله طرح پایش و غربالگری سلامت جسم و روان دانشجویان (کارنامه سلامت) توسط «مرکز مشاوره و سبک زندگی» و «مرکز بهداشت و درمان» دانشگاه ها به صورت الکترونیکی و از طریق «سامانه سجاد» اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

گرایش دانشجویان دختر به مصرف مواد اعتیادآور بیشتر است

اجرای طرح کارنامه سلامت همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با مشارکت حداکثری دانشجویان جدیدالورود و دانشجویان شاغل به تحصیل در همه مقاطع انجام می‌شود.

طرح کارنامه سلامت همانند سال‌های گذشته به صورت الکترونیکی و فقط از طریق «سامانه سجاد» در حال اجرا است.

بر همین اساس دکتر ابراهیم نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، آخرین مهلت تکمیل کارنامه سلامت توسط دانشجویان را تا پایان آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد.

وی همچنین افزود: باتوجه به اینکه ثبت‌نام ترم بعد، وابسته به تکمیل این فرم است، دانشجویان سعی کنند ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکرده و نسبت به تکمیل فرم های مذکور اقدام کنند.

دانشجویان می توانند برای تکمیل فرم کارنامه سلامت روان https://portal.saorg.ir/mentalhealth و کارنامه سلامت جسم https://portal.saorg.ir/physicalhealth به لینک های مربوطه مراجعه کنند.

کد خبر: 1206012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =