آخرین مهلت ثبت‌نام کاردانی فنی حرفه‌ای بر اساس سوابق تحصیلی

ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» مقطع کاردانی، ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی بهمن ماه سال ۱۴۰۲ امروز دوشنبه 16 بهمن ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» مقطع کاردانی، ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی بهمن ماه سال ۱۴۰۲ که تاکنون برای ثبت‌نام و انتخاب رشته این مرحله از پذیرش اقدام نکرده‌اند، می توانند تا پایان امروز دوشنبه 16 بهمن ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند. لازم به ذکر است ثبت نام از سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه آغاز شده بود.

بیشتر بخوانید:

آخرین مهلت ثبت‌نام کاردانی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

انتخاب رشته:

داوطلبان در انتخاب مجموعه ثبت‌نامی، لازم است به مندرجات جدول مربوط به عناوین دیپلم‌های مرتبط (جدول شماره ۵ مندرج در صفحات ۳۰ تا ۳۸ دفترچه راهنمای ثبت‌نام مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۲ مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش) دقت کرده و با توجه به کد دیپلم‌های مجاز مندرج در جدول مزبور، یکی از مجموعه‌های ثبت‌نامی را انتخاب کند.

با توجه به امتیاز سهمیه بومی که برای داوطلبان هر استان در رشته‌های دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه) (به استناد توضیحات صفحات ۲۶ تا ۲۸ «ظرفیت پذیرش، نحوه گزینش و سهمیه بومی» دفترچه راهنمای ثبت‌نام مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی سال ۱۴۰۲ مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش) در دانشکده‌ها و آموزشکده‌های تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه‌ای اختصاص یافته است.

توصیه می‌شود هر داوطلب اولین‌ انتخاب‌ خود را از کدرشته محل‌ دوره‌های روزانه و یا نوبت دوم (شبانه) دانشکده‌ها و آموزشکده‌های‌ تحت پوشش دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای‌ واقع‌ در استان‌ بومی‌ خود را (در صورت وجود) انتخاب‌ کند. استان‌ بومی‌ داوطلب، همان‌ استان‌ محل‌ اخذ دیپلم‌ داوطلب است که در بند ۱۸ تقاضانامه‌ ثبت‌نام‌ اعلام‌ شده است‌.

با توجه به اینکه گزینش نهایی داوطلبان در این مرحله بر مبنای معدل کل مدرک تحصیلی آنان صورت می‌پذیرد. لذا همه داوطلبان لازم است در درج معدل مدرک تحصیلی خود در تقاضانامه ثبت‌نامی دقت کنند. در صورت مغایرت و نداشتن نمره، قبولی آنان «لغو» خواهد شد.

با توجه به اینکه امکان تغییر و جابجایی پذیرفته شدگان میسر نیست، لذا داوطلبان لازم است در انتخاب و درج کدرشته محل‌های مورد علاقه خود در فرم انتخاب رشته دقت و توجه کنند.

مدارک مورد نیاز:

مدارکی که‌ داوطلب برای‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در این مرحله به آن نیازمند است به شرح ذیل است:

۱- فایل عکس اسکن شده: داوطلب لازم است یک قطعه عکس پرسنلی خود را (با مشخصات ذکر شده در سایت سازمان) اسکن کرده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت‌نام اینترنتی آماده کند.

عکس ۴×۳ یا ۴×۶ که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ).

اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل و در قالب JPG باشد.

تصویر متقاضی باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.

حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.

حاشیه‌های زائد عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

حتی‌الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل مشخص باشد.

۲- کارت اعتباری ثبت‌نام.

توجه: هرگونه تغییر و یا اصلاح‌ از طریق‌ درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام ‌خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1218851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =