تمدید مهلت ثبت‌نام در پذیرش بدون آزمون کاردانی فنی حرفه‌ای

مهلت ثبت‌نام در رشته های پذیرش براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» دوره‌های کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۲ تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تاریخ ثبت نام مجدد در رشته های پذیرش براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» دوره‌های کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

جزئیات ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید اعلام شد

متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی سال ۱۴۰۲ صرفاً براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم » که در زمان مقرر (۱۸ تا ۲۸ تیر ۱۴۰۲) موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می توانند در مهلت مجدد برای پذیرش در این رشته‌ها اقدام کنند.

مهلت مجدد ثبت نام از روز سه شنبه ۳۱ مرداد آغاز می شود و متقاضیان تا روز جمعه ۳ شهریور فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اصلاحیات مندرج در اطلاعیه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ (که در سایت سازمان سنجش در دسترس است)، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذیرش این رشته‌ها اقدام کنند.

ضمناً متقاضیانی که قبلاً در پذیرش رشته های بدون آزمون ثبت نام کرده اند، درصورت تمایل در بازه زمانی ۳۱ مرداد تا ۳ شهریور می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1191191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =