آخرین جزئیات از فصل جدید زیرخاکی / فیلمبرداری در جزیره خارک در حال انجام است

فصل جدید سریال «زیرخاکی» در حالی این روزها بیشتر درباره‌اش صحبت می‌شود که با سکوت شروع کرده و بی‌سر و صدا هم بدونِ اعلام خبرهای رسمی پیش می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، بهراد خرازی که به عنوان بازیگر «تمساخ خونی» جدیدترین اثر جواد عزتی به خانه جشنواره فیلم فجر آمده بود از حضورش در سری جدید «زیرخاکی» خبر داد و همچنین در سریال جدید پرویز شیخ‌طادی که فضایی جنگی دارد و با نام «جان برادر» این روزها در حال ساخت است نیز ایفای نقش می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ساخت فصل چهارم سریال زیرخاکی به کجا رسید؟

گیتی قاسمی که با فیلم «شه‌سوار» به برج میلاد آمد از یک «زیرخاکی» ویژه و شاید بهتر از فصل‌های گذشته خبر داد که حال مردم را در ایام نوروز خوب کند.

اما پژمان جمشیدی که نقش اصلی سریال را بازی می‌کند به صورت تلفنی درباره «زیرخاکی» جدید این نکته را مطرح کرد که در جزیره خارک فیلمبرداری در جریان است.

این در حالی است که چندی پیش خبرهایی به گوش می‌رسید «زیرخاکی» در شهرک سینمایی دفاع‌مقدس تصویربرداری می‌کند. شاید برای اولین بار باشد بعد از مدت‌ها هم پژمان جمشیدی درباره «زیرخاکی» جدید صحبت کرده و هم دیگر بازیگران؛ چون تاکنون خبر رسمی از حضور بازیگران جدید بیرون نیامده اما در عین حال هم سیاوش چراغی‌پور و هم بهراد خرازی جزو بازیگران جدیدی‌اند که به فصل جدید پیوسته‌اند.

مجموعه‌ای که سه فصل پرطرفدار را در تلویزیون پشت سرگذاشت و درباره ساخت فصل جدید آن بحث‌های مختلفی شد.

بسیاری از سریال‌های این روزهای سیمافیلم در سکوت کار خودشان را پیش می‌برند؛ در حالی که بازتاب‌ اخبار گسترده ساخت فصل جدید «زیرخاکی» و «نون‌خ» و همچنین بازگشت احتمالی فصل هفتم «پایتخت» نشان می‌دهد مخاطب انتظار ساخت چنین کارهایی را از تلویزیون دارد.

اساساً ساخت طنز که به صورت جدّی در دستور کار تلویزیون قرار گرفته است.

انتهای پیامک/

کد خبر: 1218926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =