اعلام جدایی امباپه از پاری‌سن‌ژرمن بدون امضای قرارداد با رئال!

چیرینگیتو ادعا کرد که امباپه تصمیم گرفته به‌زودی خبر جدایی‌اش از پی‌اس‌جی را اعلام کند ولی به احترام باشگاه، تا پایان فصل در مورد پیوستن به رئال حرفی نخواهد زد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در روزهای اخیر بار دیگر بحث انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید داغ شده و هر روز شایعه‌ای جدید منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازیکن سری A ایتالیا گزینه اول پاری‌سن‌ژرمن برای جانشینی امباپه

در جدیدترین خبر، لوپاریزین دو روز پیش ادعا کرد که امباپه تصمیمش را گرفته و از پی اس جی جدا خواهد شد. این منبع نزدیک به باشگاه فرانسوی ادعا کرد که مقصد بعدی او نیز رئال خواهد بود.


سپس دیگر رسانه‌های معتبر فرانسوی نیز این ادعا را تایید کردند و دیروز دیلی میل و تلگراف انگلیس نیز گزارش‌های مشابهی داشتند.

در همین رابطه جوزپ پدررول، مجری برنامه معروف ال‌چیرینگیتو، و نزدیک به فلورنتینو پرز نیز در این رابطه حرف زد. او که به‌خاطر تیک تاک گفتن‌هایش در قضیه امباپه نیز مشهور شده، گفت: «از باشگاه رئال مادرید به من گفته‌اند که امباپه هیچ توافق و پیش قراردادی با ما امضا نکرده، با وجود اینکه از نظر قانونی مشکلی برای این کار ندارد. اینکه او تصمیم گرفته از پی اس جی جدا شود و می‌خواهد این قضیه را به زودی اعلام کند ولی نه با ما قراردادی امضا کرده و نه در این رابطه حرف خواهد زد. امباپه فقط خبر جدایی‌اش را اعلام خواهد کرد.»

پدررول سپس گفت که اینکه در رئال مادرید نسبت به این قضیه سکوت کرده‌اند، یعنی اخبار خوبی در راه است و باید کار انتقال او را تمام شده دانست، هرچند بازیکن ترجیح می‌دهد خبر امضای قراردادش را به ماه‌های بعد موکول کند.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1218937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =