بازیکن سری A ایتالیا گزینه اول پاری‌سن‌ژرمن برای جانشینی امباپه

قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه بازیکنی از سری A ایتالیا را برای جانشینی ستاره فرانسوی خود در نظر گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پس از انتشار خبر روزنامه پاریزین فرانسه مبنی بر جدایی کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری برای پیوستن به رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد، اکنون شبکه ESPN نوشته است که تیم پایتخت فرانسه رافائل لیائو را برای جانشینی این بازیکن ۲۵ ساله در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:

دست رد امباپه به ۴۰۰ میلیون یورو به خاطر رئال مادرید!

امباپه تا پایان فصل با PSG قرارداد دارد و پس از آن بازیکن آزاد می‌شود. از این رو تیم فرانسوی برخلاف فصول گذشته نمی‌تواند مانع خروج او شود. طبق قوانین او از ابتدای ماه ژانویه امکان مذاکره با مشتریان خود بدون کسب اجازه از تیم فعلی خود را دارد و به همین دلیل هم توانسته با رئال مادرید وارد مذاکره شود و با این باشگاه به توافق‌های اولیه هم دست پیدا کرده است.

این موضوع هنوز جنبه رسمی پیدا نکرده اما به نظر می‌رسد که مسئولان پاری‌سن‌ژرمن خود را برای جدایی بازیکنی که ۶ سال برای آنها توپ زد آماده کرده است و طبق ادعای ESPN، بهترین بازیکن فوتبال سری A در سال ۲۰۲۲ گزینه ناصر الخلیفی و دار و دسته‌اش برای پر کردن خلاء نیمار است.

لیائو تا سال ۲۰۲۸ با میلان قرارداد داد و گفته می‌شود که این باشگاه برای موافقت با فروش ستاره پرتغالی‌اش ۱۷۵ میلیون یورو که مبلغ بند فسخ قرارداد اوست را می‌خواهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1218704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =