خزعلی: میزان تسهیلات صندوق ضمانت زنان سرپرست خانوار ۲ برابر شد

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور درباره میزان تسهیلات صندوق ضمانت زنان سرپرست خانوار، خاطرنشان کرد: پیش از این، سقف تسهیلات ۱۰۰ میلیون بود که این رقم به ۲۰۰ میلیون افزایش یافت.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، «انسیه خزعلی» با اشاره به عملکرد صندوق ضمانت زنان سرپرست خانوار تصریح کرد: معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور تاکنون اقدامات مهمی در این خصوص به انجام رسانده است. بند (ت) ماده ۸۰ برنامه هفتم پس از رفت و برگشت متعدد در کمیسیون‌های مجلس اصلاح شد و در نهایت مقرر شد آیین نامه یا پنجره واحد برای آن تعریف شود که به زودی در دولت مطرح و نهایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

خزعلی: موتورسواری بانوان قانونی است که پیگیری خواهد شد

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با اشاره به صندوق ضمانت و اقداماتی که در این خصوص انجام شده، افزود: با توجه به سهمیه که به همه استان‌ها داده شده، صندوق ضمانت فعال است و در واقع خود دولت ضامن زنان سرپرست خانوار و دهک‌های یک تا پنج است.

وی با اشاره به کارآفرینی و کسب و کار پایدار خانواده محور که توسط معاونت امور زنان رییس جمهور دنبال می‌شود، گفت: این موضوع برای زنان سرپرست خانوار به صورت ویژه دیده شده است و هم تسهیلات به آنها داده خواهد شد و هم کارآفرینان زن آنها را به مدت چهار سال تحت پوشش قرار خواهند داد. تحت پوشش به این صورت خواهد بود که از مواد اولیه تا رساندن محصول به مصرف کننده، این حمایت انجام خواهد می‌شود.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور درباره اینکه چه میزان تسهیلات تاکنون توسط صندوق ضمانت پرداخت شده، خاطرنشان کرد: پیش از این سقف تسهیلات ۱۰۰ میلیون بوده که این رقم به ۲۰۰ میلیون افزایش یافته است. اما به زنان کارآفرین سقف بیشتری از تسهیلات تعلق گرفته و با توجه به نوع کار زنان کارآفرین ممکن است این رقم به چند میلیارد هم برسد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1219048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =