توجه به کیفیت آموزش و استفاده از نیروهای مجرب لازمه توسعه مدارس

غلامرضا کاظمی گفت: برای رسیدن به رشد و تعالی در مسیر آموزش و پرورش، محیط شاد آموزشی، توجه به کمیت مسائل آموزشی و استفاده از نیروهای مجرب و متخصص و باایمان لازمه کار است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی ضمن بازدید از مدرسه دوره اول سما پسرانه بجنورد و قدردانی از زحمات معلمان پایه های مختلف تحصیلی اظهار کرد: مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی از امکانات آموزشی، ورزشی و فرهنگی خوبی برخوردار است و قطعاً تلاش و پشتکار کادر آموزشی مدارس می‌تواند رشد و اعتلای توسعه آموزش در استان شود.

غلامرضا کاظمی بیان کرد: برای رسیدن به رشد و تعالی در مسیر آموزش و پرورش، محیط شاد آموزشی، توجه به کمیت مسائل آموزشی و استفاده از نیروهای مجرب و متخصص لازمه کار است.

در این بازدید مجتبی کامکار معاونت امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و معلمان پایه مختلف آموزشی مدرسه سما پسرانه گزارش اجمالی در خصوص وضعیت تحصیلی دانش آموزان، امور رفاهی، فضاهای آموزشی و… ارائه کردند.

در پایان این بازدید مسئولان دانشگاه به مناسبت دهه فجر با صرف آش پخته شده که توسط کار گروهی دانش آموزان و معلمان تهیه شده بود، پذیرایی شدند.

به گزارش ایسکانیوز، 1100 دانش آموز در مدارس سما واحد بجنورد و بیش از 2900 دانش آموز در کل مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در تمامی مقاطع تحصیلی در حال تحصیل هستند.

کد خبر: 1219247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =