تصمیم مهم پرسپولیس درباره پیشنهاد خارجی علیرضا بیرانوند

شرایط در پرسپولیس به شکلی است که بعید است این باشگاه در شرایط کنونی تصمیم به صدور رضایت‌نامه دروازه‌بان اول خود داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علیرضا بیرانوند که پیش از این تجربه حضور در دو باشگاه اروپایی را در کارنامه داشته، اکنون با پیشنهاد جدیدی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش عجیب بیرانوند به یادداشت تند سروش + عکس

باشگاه آدانا اسپور که در سوپرلیگ ترکیه حضور دارد، با ارائه پیشنهادی رسمی خواهان جذب شماره یک تیم ملی از پرسپولیس شده و قرار است این موضوع امروز در این باشگاه مورد بررسی قرار گیرد.

بعد از اتفاقات اول فصل، بیرانوند در توافق مجدد با مدیران باشگاه قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با این تیم تمدید کرد. البته در قرارداد بیرانوند بندی برای پیشنهاد خارجی نیز وجود دارد.

با این حال در شرایط کنونی که این تیم هنوز نتوانسته در برخی پست‌ها نیز ضعف‌های خود را پوشش دهد، نسبت به صدور رضایت‌نامه بیرانوند با مبلغ توافقی در قرارداد نیز موافقت کند.

پرسپولیس در پست دروازه حتی گلر دوم مطمئنی نیز در اختیار ندارد تا این موضوع باعث شود تا انتقال بیرانوند به سوپرلیگ ترکیه نیز در حد مذاکره باقی بماند و طرفین برای همکاری دوباره حداقل تا پایان فصل به نتیجه برسند.

با این حال باید دید در جلسه‌ای که قرار است در این خصوص برگزار شود، طرفین چه بحثی را دنبال خواهند کرد.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1219572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =