ادامه حیات رژیم اسراییل شبیه معجزه است

یک رسانه صهیونیستی، رژیم اسرائیل را در معرض فروپاشی دانست و خواستار تغییر رهبری سیاسی- نظامی این رژیم شد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، روزنامه صهیونیستی «معاریو» در گزارشی با عنوان «موجودیت اسرائیل در معرض تهدید است و رهبری سیاسی باید تغییر کند»، نوشت: هنوز عوامل فاجعه هفت اکتبر(شکست از مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی) کنترل امور را در اسرائیل بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید:

نتانیاهو ناامید شد/ کاخ سفید کمک به اسرائیل را رد کرد

این رسانه صهیونیستی با اشاره به روزافزون بودن قدرت محور مقاومت، افزود: تهدیدات کنونی علیه موجودیت اسرائیل، از زمان تشکیل آن بی‌سابقه است و ما برای ادامه حیات به یک رهبری سیاسی و نظامی جدید نیاز داریم.

معاریو با انتقاد از کابینه راستگرای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: آنها که عامل به وجود آمدن این فاجعه هستند، شایستگی ادامه کار در سال های آینده را ندارند و ما نمی توانیم تامین امنیتمان را به آنها واگذار کنیم.

ادامه حیات رژیم اسراییل شبیه معجزه است

این روزنامه چاپ تل آویو ادامه داد: اینکه بعد از حمله حماس در هفت اکتبر، حزب الله لبنان نیز به ما، به شکل جدی حمله نکرد و اسرائیل از هم فرو نپاشید، شببیه معجزه است.

معاریو افزود: رژیمی که ادامه حیاتش را بیشتر مدیون معجزه است تا توانایی نظامی خودش، برای مدت زیادی نمی تواند دوام بیاورد.

این رسانه صهیونیستی به رجزخوانی مقامات ارشد رژیم اسراییل علیه حزب الله لبنان هم اشاره و اضافه کرد: مقامات ما بدون توجه به واقعیت ها، فقط حرف می زنند. آنها از ضربه بزرگی که ما در هفت اکتبر، از حماس خوردیم، درس نگرفته اند.

معاریو نوشت: جنگ غزه برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت و نباید منتظر اتمام آن باشیم و تغییر رهبری سیاسی و نظامی را باید همین حالا شروع کنیم.

این روزنامه چاپ تل آویو تاکید کرد: گذشت زمان به نفع ما نیست و باید تغییرات در حوزه رهبری سیاسی و نظامی، به سرعت انجام شود.

به گزارش ایرنا، عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین که در پاسخ به بیش از هفت دهه جنایات رژیم صهیونیستی انجام شد به گسست بین سران این رژیم دامن زده است.

سران رژیم صهیونیستی هر یک، طرف دیگر را مسئول شکست از مقاومت فلسطین معرفی می کند.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که عملیات طوفان الاقصی به حیات سیاسی نتانیاهو و متحدان راستگرای وی پایان داده و تنها علت ماندن آن در قدرت، شرایط جنگی منطقه است و وی بلافاصله بعد از آتش بس، از مقام خود عزل خواهد شد.

کد خبر: 1219602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =