تجهیزات جاسوسی اسرائیل توسط حزب‌الله مورد هدف قرار گرفت

جنبش حزب‌الله امروز یکشنبه ۱۱ فوریه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی اسرائیل را در اراضی اشغالی لبنان مورد هدف قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، «تجهیزات جاسوسی را در پایگاه رویسات العلم و مزارع اشغالی شبعا هدف قرار دادیم و موجب تلفات مستقیم در صفوف دشمن شدیم»، این بیانیه حزب‌الله از عملیات امروز است.

بیشتر بخوانید:

سید حسن نصرالله: دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف خود در میدان دست نیافته است

جنبش حزب‌الله لبنان از ابتدای آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون که ۱۱۹ روز از آن می‌گذرد، عملیات‌ها و حملات خود را در حمایت از مردم ثابت‌قدم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از نیروهای شجاع مقاومت فلسطین ادامه داده و موجب تلفات مستقیم در صف اشغالگران شده است.

رسانه‌های عبری صبح روز جمعه اول فوریه اعلام کرده بودند که در پی افزایش تنش‌ها در مرزهای شمال فلسطین اشغالی، آژیرهای خطر برای چند بار متوالی در شهرک‌های کریات شمونه، کفار یووال و معیان باروخ در منطقه اصبع الجلیل در مرز لبنان و فلسطین به صدا درآمده‌اند و تنها شهرک کریات شمونه با ۲۰ موشک هدف قرار گرفته است.

ارتش اسرائیل در روز صد و دوازدهم جنگ علیه غزه و تداوم درگیری‌ها در مرزهای شمال اراضی اشغالی، اعلام کرده بود که «تعداد افسران و سربازان مجروح ما از ابتدای جنگ ۷ اکتبر به ۲۷۴۸ نفر و از آغاز حمله زمینی به ۱۲۵۸ نفر افزایش یافت»؛ با تداوم حملات پراکنده حزب‌الله به پایگاه‌ها و تجمعات نظامی اشغالگران، تلفات اسرائیل بیشتر شده است.

منبع: فارس

پایان پیام/

کد خبر: 1219743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =