تهدید نتانیاهو به مرگ از سوی یک صهیونیستی

پلیس رژیم صهیونیستی فردی را که نخست‌وزیر این رژیم را به مرگ تهدید کرده بود بازداشت کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، یک صهیونیست ساکن جنوب سرزمین های اشغالی به جرم تهدید «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم بازداشت شد.

بیشتر بخوانید:

از نتانیاهو اصرار از بایدن انکار؛ تلاش برای درگیر کردن آمریکا در یک جنگ مستقیم با ایران

«شارون گولان» صهیونیست بازداشت شده از طریق صفحات خود در فضای مجازی گفته بود که حق نتانیاهو یک گلوله در پیشانی است.

حمله به مقامات ارشد رژیم صهیونیستی و تلاش برای ترور آنها در تاریخ این رژیم سابقه دارد و «اسحاق رابین» نخست وزیر اسبق این رژیم در نوامبر سال ۱۹۹۵ به دست یک صهیونیست کشته شد.

نظرسنجی ها نیز حاکی از افزایش تنفر توده صهیونیست ها از نتانیاهوست و بسیاری از صهیونیست ها، وی را مقصر ناآرامی های اخیر در سرزمین های اشغالی، بحران اقتصادی و شکست از مقاومت فلسطین می دانند.

بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید که توسط کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی منتشر شده، ۵۱ درصد صهیونیست‌ها خواهان برگزاری انتخابات سراسری و عزل نتانیاهو هستند.

براساس این گزارش، ۴۳ درصد از صهیونیست‌ها، «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ این رژیم را برای تصدی منصب نخست وزیری اسراییل مناسب‌تر می‌دانند و تنها ۲۷ درصد از تداوم نخست‌وزیری نتانیاهو حمایت می کنند.

در همین راستا هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی شنبه شب بار دیگر در خیابان‌های تل آویو حضور یافتند و خواستار استعفای فوری نتانیاهو شدند.

نتانیاهو با انتقادهای مکرر توده صهیونیست‌ها و شماری از سیاستمداران رژیم اسرائیل حتی در داخل کابینه جنگ تحت ریاست خود مواجه است که غالب این انتقادها به ناکامی وی در مدیریت بحران اسرای صهیونیست در غزه که از ۱۵ مهرماه آغازشده و به نتیجه نرسیدن تلاش‌ها برای آزادی اسرا و پایان نیافتن جنگ غزه برمی‌گردد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1219819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =