خبر بد برای پرسپولیس پیش از بازی با آلومینیوم

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و اجازه استفاده از بازیکنان جدید خود را ندارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات زمستانی تاکنون عبدالکریم حسن، عیسی آل‌کثیر، اوستون اورنوف و ابوالفضل بابایی را به خدمت گرفته، اما این باشگاه فعلا نمی‌تواند قرارداد این بازیکنان را ثبت کند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس از جانشین سرلک رونمایی کرد

با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس هنوز بدهی مالیاتی بوژیدار رادوشوویچ را پرداخت نکرده، از همین رو پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس بسته است و تا پرداخت نشدن مالیات این گلر کروات، این باشگاه اجازه استفاده از بازیکنان جدید خود را در بازی‌های رسمی ندارد. مدیریت باشگاه در تلاش است تا این موضوع را حل و فصل کند. از همین رو رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس امروز جلساتی در خصوص پرداخت مالیات سنگربان سابق این تیم خواهد داشت تا به زودی این مشکل برطرف شود و پنجره نقل و انتقالاتی سرخ‌پوشان باز شود.

به نظر می‌رسد با توجه به زمان باقی مانده تا بازی پرسپولیس با آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر و زمان بر بودن پروسه پرداخت مالیات، قرمزها در شروع نیم فصل دوم در بازی با ایرالکو بازیکنانی که تازه به خدمت گرفته را نمی‌تواند استفاده کند و این موضوع می‌تواند کار آن‌ها را در این دیدار حساس، سخت‌تر کند. گفتنی است امید عالیشاه کاپیتان سرخ‌پوشان نیز به دلیل ۴ کارته بودن در این بازی غایب خواهد بود.


تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر روز پنجشنبه از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف تیم آلومینیوم خواهد رفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1219920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =