قیمت روز گوشت بوقلمون سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

هر کیلو گرم لاشه کامل یا شقه (برش عمودی لاشه) بوقلمون به مبلغ ۱۵۴ هزار تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می رسد در حالی که اوایل بهمن ۱۶۴ هزار تومان قیمت گذاری شده بود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، قیمت گوشت بوقلمون را با نرخ جدید اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

خوردن گوشت مرغ بهتر است یا بوقلمون؟

هر کیلو گرم لاشه کامل یا شقه (برش عمودی لاشه) لاشه بالای ۱۵ کیلوگرم ۱۵۴، مغز ران بی پوست و استخوان ۲۸۳، ران با پوست و استخوان (با استخوان کمر) ۲۰۱، سینه بدون گردن با بال پوست و استخوان ۱۸۸، سینه با بال، گردن، پوست و استخوان ۱۷۰ و فیله ۲۷۲ هزار تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد. این در حالی است که اوایل بهمن هر کیلو گرم لاشه ۱۶۴، سینه بدون گردن با بال پوست و استخوان ۱۹۹، ران با پوست و استخوان (با استخوان کمر) ۲۱۳ و فیله ۲۸۹ هزار تومان قیمت گذاری شده بود.

همچنین هر کیلوگرم بازو ۱۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، بال (بدون نوک بال) ۸۲ هزار و ۳۰۰ تومان و گوشت چرخ‌کرده ۲۵۸ هزار تومان قیمت گذاری شده است. این اقلام در هفته دوم بهمن به ترتیب ۱۱۹، ۸۷ و ۲۷۵ هزار تومان به فروش می‌رسید.

هر بسته پای بوقلمون پاک شده ۸۰۰ گرم ۱۲، جگر تازه پاک شده ۴۰۰ گرمی ۴۵ و دل پاک شده ۴۰۰ گرمی ۴۵ هزار تومان در میادین میوه و تره بار در دسترس شهروندان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =