فروش گوشت بالاتر از ۵۸۰ هزارتومان تخلف است

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: قیمت گوشت گوسفند در یزد از ۵۵۰ تا ۵۸۰ هزار تومان بوده و قیمت بیش از این بازه تخلف است.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز محمدرضا پاکدل با بیان اینکه قیمت مصوب گوشت گوسفند بر اساس کیفیت از ۵۵۰ تا ۵۸۰ هزار تومان متغیر است، اظهار کرد: این بازه قیمتی مورد تایید ستاد تنظیم بازار استان است و قیمت بالاتر از آن تخلف محسوب می شود و قطعا در صورت مشاهده برخورد جدی با گران‌فروشان خواهد شد.

وی افزود: افزایش قیمت گوشت گوسفندی در بازه زمانی فعلی که مورد درخواست برخی قصابان و دامداران است، هیچ توجیهی ندارد؛ زیرا دولت نهاده‌های دامی موردنیاز دامداران را با همان قیمت قبل در حال تأمین است و همچنین تمام متغیرهای تعیین‌کننده قیمت گوشت قرمز در سطح کشور و استان کاهش داشته است، بنابراین این افزایش قیمت گوشت قابل‌قبول و مورد پذیرش استان نیست.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد با اشاره به علت افزایش قیمت گوشت گوسفند در ایام نوروز بیان کرد: به علت بارندگی در برخی از مناطق کشور کامیون‌های حامل دام برای تردد دچار مشکل شدند و ورود گوشت به استان با چالش روبه‌رو شد، بنابراین به علت اختلال در روند عرضه و تقاضا قیمت گوشت گوسفند در این ایام شاهد افزایش قیمت بودیم.
پاکدل با اشاره به بازرسی‌های انجام شده در ایام عید بیان کرد: در این ایام بازرسی و کنترل خوبی صورت گرفت و برخورد جدی با گران‌فروشی‌های مشاهده شده نیز انجام شد و در ضمن اینکه مردم نیز می‌توانند موارد گران‌فروشی را از جانب قصابان و حتی کشتارگاه‌ها گزارش و مطمئن باشند این موارد پیگیری می‌شود.

خبرنگار: محمد حسین زارع

انتهای خبر/

کد خبر: 1226435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =