رویداد صدرا در راستای ورود افراد تحصیل کرده به صنعت موثر خواهد بود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی اظهار کرد: برگزاری رویداد صدرا توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه زمینه ورود و فعالیت افراد تحصیل کرده در صنعت را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز جواد کرمی در مراسم افتتاح رویداد صدرا در دانشگاه آزاد ارومیه تصریح کرد: رویداد صدرا یکی از موفق‌ترین برنامه‌ها در دست‌یابی به مطالبه رهبری در خصوص ارتباط صنعت با دانشگاه است.

وی با بیان اینکه اگر صنعت و علم در کنار یکدیگر قرار نگیرند، موفقیتی در حوزه تولید نخواهیم داشت افزود: برخی از فارغ التحصیلان دانشگاهی پس از طی دوران تحصیلی در دانشگاه در زمینه مهارت‌های عملی ضعف هایی دارند که رویداد صدرا این مسئله را حل می‌کند.

کرمی با اشاره بر اینکه متاسفانه در کشور ما ارتباط مطلوبی بین صنعت و دانشگاه برقرار نیست تصریح کرد: فارغ التحصیلان دانشگاهی در زمان ورود به صنعت مدت زمان زیادی برای آموزش و کسب مهارت اختصاص میدهند در صورتی که با طرح پویش و رویداد صدرا دانشجویان در طول تحصیل این مهارت را کسب می‌کنند.

وی اذعان کرد: توجه به بهره‌وری یکی از نظرات فعالان اقتصادی است که مهم‌ترین عامل در دست‌یابی به این بهره‌وری نیروی انسانی ماهر و متخصص است که رویداد صدرا در تبیین این مهم گام برمی‌دارد.

نماینده 50 شرکت حاضر در رویداد صدرا نیز در این مراسم اجرای رویداد صدرا را گام مهمی در پاسخ به نیاز صنعت دانست و گفت: به دانشجویان توصیه می‌کنم در طول دوران تحصیل مهارتی را فرا بگیرند چرا که صنعت استان بی‌صبرانه منتظر شماست.

رویداد صدرا در راستای ورود افراد تحصیل کرده به صنعت موثر خواهد بود

فرجی با بیان اینکه تمام صنایع استان به دنبال نیروهای ماهری هستند که نیازهای بنگاه‌های اقتصادی و صنایع تولیدی را مرتفع کنند عنوان کرد: یکی از مسئولیت‌های اجتماعی که کارخانجات و صنایع بر عهده دارند آموزش نیروهای متخصص است و رویداد صدرا فرصتی است که این مسئله را در طول دوران تحصیلی دانشجو پاسخ می‌دهد.

کد خبر: 1220018

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =