سرورهای مجلس هک شد / انتشار لیست حقوق نمایندگان مجلس + عکس

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ضمن رد اعداد غیرواقعی که درباره حقوق نمایندگان مطرح می‌شود گفت: در پی حمله سایبری که به سایت مجلس انجام شد، برخی تصاویر منتسب به اسناد مجلس در فضای مجازی منتشر شده که کذب است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سیدنظام‌الدین موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره برخی تصاویر که با عنوان مجموع دریافتی نمایندگان در فضای مجازی منتشر می‌شود، گفت: این اعداد ‌و ارقام حقیقت ندارد و میزان حقوق نمایندگان در حد متعارف و منطبق بر قانون است.وی افزود: من با پیگیری که از معاونت اجرایی و اداره کل بودجه مجلس انجام دادم، فهرست پرداختی نمایندگان حدود 25 میلیون تومان است و اعدادی که بیش از این در فضای مجازی منتشر می‌شود دروغ‌پردازی علیه نمایندگان و مجلس است.

بیشتر بخوانید:

اسامی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری برای حوزه تهران منتشر شد

موسوی توضیح داد: همچنین نمایندگان بابت وظایف نمایندگی و هزینه دفاتر در شهرستان‌ها نیز رقمی را که فقط مجاز به استفاده در حوزه مشخص دارند، دریافت می‌کنند. میزان هزینه‌های دفاتر قبلا توسط خود نمایندگان در تریبون مجلس، رسانه ملی و سایر رسانه‌ها شفاف شده و اعداد ادعا شده در تصاویر منتشر شده به هیچ وجه با هزینه‌های دریافتی نمایندگان برای دفاتر خود انطباق ندارد.

وی اضافه کرد: مجلس یازدهم در مصوبات خود، ساختار اداری مجلس را موظف کرده برخلاف ادوار گذشته، مجموع حقوق و مزایای مجلس را در سامانه ثبت حقوق و مزایا ثبت کند که این مهم گام مهمی در شفافیت محسوب می‌شود./تسنیم

حقوق نمایندگان

حقوق نمایندگان

حقوق نمایندگان

حقوق نمایندگان

حقوق نمایندگان

انتهای پیام/

کد خبر: 1220124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =