اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی در پایان هفته

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در مازندران از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ یدالله جهان تاب؛ رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۲۵ بهمن تا روز شنبه ۲۸ بهمن ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وضعیت جاده‌ها / تردد روان در محورهای شمالی کشور

وی با تاکید بر اینکه بر اساس اعلام محدودیت‌ها، تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محورهای هراز، محور کرج - چالوس و فیروزکوه ممنوع است افزود: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی و انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

جهان تاب درباره محدودیت‌های تردد محور کندوان گفت: با پرحجم بودن تردد در محورها و با اعلام مأمورین پلیس راه از امروز چهارشنبه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ از مرزن آباد به سمت تهران ممنوع است و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ از پل زنگوله در مسیر چالوس یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: روز جمعه ۲۷ بهمن ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه اعمال می‌شود و از ساعت ۱۴ در آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت ترددی برای خودروها به مقصد چالوس انجام می‌شود.

وی بیان کرد: محدودیت ترافیکی از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله در انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس انسداد به‌صورت کامل انجام می‌شود.

جهان تاب همچنین خاطرنشان کرد: از ساعت ۱۷ مسیر از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه خواهد بود و از ساعت ۲۳ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

وی ادامه داد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.

رئیس پلیس راه مازندران درباره محدودیت تردد محور هراز نیز گفت: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه ۲۷ بهمن به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام می‌شود.

وی افزود: محدودیت تردد خودروهای سنگین نیز در دستور کار است و تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد تریلرها از محور هراز ممنوع است.

جهان تاب گفت: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران اجرای محدودیت‌های عنوان شده را منوط به افزایش حجم تردد در محورها دانست و تصریح کرد: چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =