هشدار سقوط سنگ در محور چالوس

رییس پلیس راه البرز از مسافران خواست با توجه به احتمال سقوط سنگ، از توقف در حاشیه جاده کوهستانی کرج - چالوس خودداری کنند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" روز یکشنبه، اظهارکرد : توقف خودروها در محدوده هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد با خطراتی همراه است.

بیشتر بخوانید:

انسداد محور چالوس به مدت ۲ روز

وی بیان کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش تندری و باد شدید در استان البرز، رانندگان خودروهای خود را به لوازم ایمنی مجهز کنند.

رییس پلیس راه البرز تاکید کرد: سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو، همراه داشتن لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

وی یادآورشد: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در راه های استان مستقر شده است .

هشدار هواشناسی و خطر طبیعت‌گردی در کوهستان های البرز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز نیز گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر تغییرهای شرایط جوی در استان، مردم از طبیعت گردی در مناطق کوهستانی این استان پرهیز کنند.

محمد باقر خلفی اظهار کرد: همچنین مردم از اتراق درحاشیه رودخانه های دائمی و فصلی استان البرز در این شرایط جوی خودداری کنند چرا که طغیان رودخانه ها دور از انتظار نیست.

وی افزود: تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه‌های امدادی آماده خدمات رسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز بیان کرد: اکنون ۲۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار بین شهری و مراکز شعب استان به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.

کد خبر: 1227885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =