۱۰ مصدوم بر اثر واژگون شدن مینی‌بوس در جاده پارس‌آباد

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به نقل از مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه اعلام کرد: در اثر حادثه انحراف و واژگونی مینی‌بوس از جاده‌ای در محور جعفرآباد به پارس‌آباد مغان ۱۰ نفر مصدوم شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل چهارشنبه شب اعلام کرد: امشب طی تماس با اورژانس موضوع انحراف از جاده خودرو مینی بوس و سقوط به کانال آب در پنج کیلومتری شهر جعفرآباد به طرف پارس‌آباد گزارش و بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

مرگ یک زن تبریزی در تصادف هولناک با اتوبوس شهرداری + جزئیات

بر اساس این گزارش، مصدومان این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس‌آباد منتقل شدند.

جاده‌های شمالی استان اردبیل از پرحادثه‌ترین راه‌های ارتباطی استان به شمار می‌روند. تصادفات رانندگی در این جاده‌ها همچنان قربانی گرفته و بیش از ۷۰ درصد جان‌باختگان استان را به خود اختصاص داده است.

آخرین آمارهای ارائه شده حکایت از این دارد که همچنان بیشترین قربانیان سوانح رانندگی در استان اردبیل به جاده‌هایی مربوط است که از اردبیل آغاز و با گذر از شهرستان مشگین‌شهر تا منطقه مغان در شمال امتداد می‌یابد و این مسیر بیشترین سهم از تلفات جاده‌ای استان اردبیل را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =