ائتلاف یاران لاریجانی، روحانی و اصلاح‌طلبان در ایستگاه‌ آخر؛ «صدای ملت» چند روز آینده معرفی می‌شود

لیست صدای ملت با سرلیستی علی مطهری، متشکل از نمایندگان برخی احزاب اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا تا اواسط هفته آینده اعلام می‌شود.

خبرنگار ایسکانیوز کسب اطلاع کرد علی مطهری این روزها در حال تهیه لیستی از اعضای احزاب اصلاح‌طلب، برخی مدیران دولت حسن روحانی و همچنین نیروهای نزدیک به علی لاریجانی است؛ هر چند برخی از افراد نزدیک به رییس مجلس دهم، حمایت او از لیست علی مطهری را تکذیب می‌کنند.

تاکنون احزابی مانند ندای ایرانیان، کارگزاران سازندگی، اعتماد ملی و اعتدال و توسعه حمایت خود را از علی مطهری اعلام کرده‌اند و به نظر می‌رسد در صورت نهایی شدن لیست صدای ملت، این احزاب از لیست او نیز حمایت کنند.

بیشتر بخوانید؛

احتمال حمایت اصلاح‌طلبان از لیست «صدای ملت» مطهری

منصور حقیقت‌پور؛ یکی از نزدیکان علی لاریجانی به خبرنگار سیاسی ایسکانیوز گفت: از لیست صدای ملت، منسوب به علی مطهری اطلاعی ندارم، البته این لیست را تایید و یا تکذیب نمی کنم. او در پاسخ به این پرسش که علی لاریجانی از این لیست حمایت می‌کند یا خیر گفت: آقای لاریجانی لیستی ندارند و از لیستی هم حمایت نمی‌کنند.

نماینده مردم اردبیل دردوره نهم مجلس شورای اسلامی در واکنش به قرار گرفتن افراد نزدیک به علی لاریجانی در لیست صدای ملت گفت: به هرحال آقای مطهری از نزدیکان و بستگان آقای لاریجانی هستند و در این لیست هم قرار دارند!

او در ادامه گفت: دوستان لطف می‌کنند و نام من را در لیست قرار می دهند، آقای قالیباف، حدادعادل و آقاتهرانی هم نام من را در لیست قرار دهند تشکر می‌کنم اما آقای مطهری هیچ رایزنی با من برای قرار دادن اسمم در لیست صدای ملت نکرده‌اند.

رضا امیدوار تجریشی؛ عضو حزب اعتماد ملی که نامش در لیست صدای ملت منتشر شده درباره زمان احتمالی قطعی شدن این لیست به ایسکانیوز گفت: احتمالا لیست صدای ملت تا دوم اسفند قطعی می‌شود.

زهرا ساعی؛ عضو حزب اعتدال و توسعه نیز ضمن تایید نامش در لیست صدای ملت درباره زمان قطعی شدن اسامی این لیست به ایسکانیوز گفت: امیدواریم تا اواسط هفته آینده به جمع‌بندی نهایی برسیم و لیست منتشر شود.

ساعی درباره چینش اعضای صدای ملت گفت: ملاک انتخاب اعضای این لیست مشی اعتدال‌گرایی و میانه‌روی در حوزه های مختلف است. اصلاح‌طلبان هم تاکنون مخالفتی با شکل‌گیری این لیست نکرده‌اند و مانعی هم برای حمایتشان وجود ندارد.

این عضو حزب اعتدال و توسعه درباره حضور نزدیکان علی لاریجانی در لیست صدای ملت گفت: از افراد نزدیک به آقای لاریجانی نیز حتما در این لیست حضور خواهند داشت.

به گزارش ایسکانیوز: در لیست اولیه صدای ملت نام‌هایی همچون سید محمد بطحایی (وزیر آموزش پرورش دولت دوم حسن روحانی)، منصور حقیقت پور( نماینده مردم اردبیل در دوره نهم مجلس شورای اسلامی و از افراد نزدیک به علی لاریجانی)، پروین داد اندیش (همسر محمود واعظی و عضو حزب اعتدال و توسعه)، محسن علیجانی (نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در دوره دهم مجلس مجلس شورای اسلامی)، زهرا ساعی (نماینده اعتدال‌گرای مردم تبریز در دوره دهم مجلس شورای اسلامی)، ناهید تاج‌الدین (نماینده اصلاح‌طلب مردم اصفهان در دوره دهم مجلس شورای اسلامی)، رضا امیدوار تجریشی (عضو حزب اعتماد ملی)، مصطفی خانزادی (نماینده اصلاح‌طلب مردم دماوند در دوره ششم مجلس شورای اسلامی) و هوشنگ بازوند (استاندار کرمانشاه در دولت حسن روحانی) منتشر شده است.

کد خبر: 1220417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • نور IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      0 0
      نفهمیدیم بلاخره لاریجانی حمایت می کنه یا نه؟