صنایع بزرگ به دنبال جذب نیروی انسانی از دانشگاه آزاد

شرکت پاکدیس در همکاری با دانشگاه آزاد واحد ارومیه با اعلام شرکت در طرح پویش شروع به جذب دانشجویان برای آموزش و آشناسازی آن‌ها با بازار کار کرد.

قاسم زاده کارشناس بیمه و امور رفاهی شرکت پاکدیس در مصاحبه با خبرنگار استانی ایسکانیوز در نمایشگاه صدرا واقع در واحد ارومیه گفت: در بازه فنی، در سدد این بر آمدیم که ابتدا با دانشگاه آزاد و مراکز آموزشگاه‌های عالی کشور طرف قرارداد شده و نیروهای مورد نیاز را جذب و سپس با تعلیم و تربیت این اشخاص، آنها را آماده و وارد بازار کار خواهیم کرد.


وی ادامه داد: بر اساس طرح پویش با همکاری دانشگاه آزاد مشاغلی را که مورد نیاز است را اعلام کرده و نفرات برتر دانشگاه و رشته هایی را که مورد نیاز هستند را به بر حسب معرفی جذب و وارد بازار کار می‌کنیم؛ و بر اساس همکاری شرکت با طرح با پویش جذب اندکی از میان دانشجویان این دانشگاه صورت گرفته است و امیدواریم که این تعداد در آینده نزدیک افزایش پیدا کند.


او در توضیحات بیشتر افزود: علت مشارکت مجموعه پاکدیس در نمایشگاه صدرا جذب نیروی جوان از طریق این رویداد بوده و که در آینده هم شرکت به مشکل کمبود نیروی کار بر نخورد و هم به اشتغال‌زایی کمک شده باشد، و از طریق این رویداد برگزار شده تمامی شرکت‌های حاظر در این نمایشگاه می‌توانند نیروی مورد نیاز جذب کرده و پس از آموزش های لازم وارد بازارکار کنند.


قاسم زاده در رابطه با روند فعالیت این شرکت گفت: شرکت پاکدیس در تیرماه سال ۱۳۵۰ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و در سال ۱۳۵۳ بهره برداری شده و در ادامه در سال ۱۳۹۴ به عنوان شرکت سهامی عام تبدیل شده و در بازار دوم فرابورس در تهران پذیرفته شد، و این شرکت وابسته به بنیاد مستضعفان و مجموعه گسترش صنایع غذایی سینا است.


وی در انتها در زمینه نکات برجسته این مجموعه گفت: از بزرگترین امتیازات شرکت پاکدیس می‌توان به این نکات اشاره کرد که در حال حاضر این مجموعه رتبه ۱ آبمیوه‌های گازدار، و رتبه ۳ فروش در سطح کشور را کسب کرده و یک مزیت خیلی بزرگ دیگر این است که شرکت در جهت کارآفرینی برای نسل جوان قدم بر می‌دارد؛ یکی از مزیت‌های دیگر شرکت، ارائه ی محصولات طبیعی و ارگانیک می‌باشد.


خبرنگار: الهه قهرمانی


پایان پیام/

کد خبر: 1220570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =