رویداد صدرا مسیری مطمئن برای جذب نیروی متخصص

شرکت اروم آدا با همراهی با دانشگاه های استان آذربایجان غربی، با استخدام دانشجویان و برگزاری دوره های کارآموزی، در جهت کمک به اشتغال زایی و صنعت قدم برمی‌دارد.

حامد حبیبی مسئول فروش شرکت اروم آدا در مصاحبه با خبرنگار استانی ایسکانیوز در نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: اروم آدا شرکتی است که جذب نیرو از قشر دانشجویان را دارد، به‌ این صورت که بطور مستقیم و بعد اتمام تحصیلات، دانشجویان مشغول به فعالیت در این مجموعه می‌شوند.


وی در این زمینه توضیح داد: جذب نیرو دراین شرکت بستگی به فصل تولید محصولات هست که نیروهای متخصص در الویت هستند؛ رویداد مهمی که در این شرکت اتفاق افتاده است، جذب مستقیم از دانشجویان در این حوزه کاری بعنوان کارآموز بوده که بسته به مهارت و استعدادی که دانشجویان دارند، با آن‌ها قرارداد بسته خواهد شد.


وی در توضیح فعالیت‌ها و محصولات و همچنین فروش محصولات شرکت اروم آدا گفت: شرکت اروم آدا یک مجموعه کشت و صنعت است که با استفاده از محصولاتی که توسط خود این شرکت کشت و برداشت شده، محصول نهایی تولید می‌شود.


او ادامه داد: این شرکت، یکی از شرکت‌هایی می‌باشد که نزدیک به ۱۲۰ نوع محصول مختلف اعم از انواع ترشیجات، مربا، رب با غلظت‌های مختلف و... را تولید می‌کند و نه تنها آنها را در بازار داخلی به فروش می‌رساند بلکه به سایر کشورهای جهان از جمله روسیه، ایتالیا، کانادا و آمریکا نیز صادر می‌کند.


وی در انتها اشاره کرد: علاوه بر این محصولات، شرکت اروم آدا جدیدترین محصول خود را که سس پیتزا می‌باشد به بهره برداری رسانده است، اما این شرکت با محصولاتی چون رب و سس مایونز شناخته شده است، همچنین یکی از مهم ترین عواملی که باعث شناخته شدن این شرکت می‌شود، تنوع محصولات آن می‌باشد که به صورت ارگانیک و بدون استفاده از مواد نگهدارنده تولید می‌شوند.


خبرنگار: سمانه بابا زاده


پایان پیام/

کد خبر: 1220386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =