تمرین سنگین پرسپولیس بعد از جلسه فنی برای بازی با تراکتور

تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز خود را بعد از جلسه فنی با برنامه‌ای شاداب و در عین حال سنگین پشت سر گذاشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که اوسمار ویه‌را سرمربی این تیم، تمرین سنگینی را به مدت ۸۵ دقیقه برای شاگردانش در نظر گرفت. این تمرین پس از جلسه فنی از ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

بالانشینی استقلال با چاشنی دعوا/ پرسپولیس با ثبت یک شکست، از صدر دورتر شد

در جلسه فنی، نکات مد نظر کادر فنی از روی فیلم‌های ویدیویی به بازیکنان منتقل شد. پاسکاری کوتاه و ترکیبی، اجرای پرس، حمله به دروازه و دفاع از آن بخش‌های مختلف تمرین بود که در گروه‌های مختلف به انجام رسید.

پایان بخش کار هم فوتبال تمرینی بین دو گروه قرمز و سفید بود که بازیکنان آن را با انگیزه و شادابی خاصی انجام دادند. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز نظاره‌گر این تمرین بود. سرخپوشان ایران برای بازی با تراکتور، دو جلسه تمرین دیگر خواهند داشند و عصر سه شنبه راهی اردوی پیش از این بازی می‌شوند.

با توجه به عکس های تمرین امروز پرسپولیس، شماره اوستون اورونوف خرید ازبکستانی این تیم نیز مشخص شد که در صورت صادرشدن کارت بازی، او با شماره ۱۰ به میدان می‌رود.

تیم فوتبال پرسپولیس از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، چهارشنبه ۲ اسفند از ساعت ۱۵ مقابل تیم فوتبال تراکتور تبریز قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =