واکنش ایران به تصویب کمک ۱۴ میلیارد دلاری آمریکا به رژیم صهیونیستی

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تصویب اعطای کمک ۱۴ میلیارد دلاری در مجلس سنای آمریکا را پاداش این کشور به نتانیاهو و جلادان رژیم صهیونیست حاضر در نبرد نابرابر غزه دانست.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ناصر کنعانی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تصویب اعطای کمک ۱۴ میلیارد دلاری آمریکا به رژیم صهیونیستی در مجلس سنای این کشور - آنهم از جیب مالیات دهندگان آمریکایی - به این معناست که نتانیاهو و سایر جلادان حاضر در صحنه نبرد نابرابر غزه، بابت کشتار غیرنظامیان بیگناه فلسطینی، روزانه پاداشی به ارزش یکصد میلیون دلار از سوی آمریکا دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

کنعانی: دست اندازی به منافع ایران در هر نقطه از دنیا بی پاسخ نخواهد ماند

وی افزود: فقط ساختارهای فاسد و مستبدی که بر اساس کشتار انسان‌ها بنا شده باشند، می‌توانند نسبت به قتل عام بیگناهان اینچنین ولخرجی کنند.

دولت آمریکا با آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در ۱۵ مهر ماه، کمک‌های همه جانبه خود به رژیم صهیونیستی به ویژه ارسال انواع سلاح، مهمات و بمب‌ها را شدت زیادی بخشید و حتی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در روزهای اول جنگ در حمایت از جنایات صهیونیست‌ها در غزه به سرزمین‌های اشغالی سفر و با مقامات تل آویو دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =