پشت پرده پرسپولیسی نشدن یک استقلالی / پای بیرانوند در میان است؟

چند روز پیش از خبری از پیشنهاد پرسپولیس به رشید مظاهری در رسانه‌های ورزشی منتشر شد اما به یکباره درویش مدیرعامل پرسپولیس به این شایعه واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ماجرای دروازه‌بان دوم پرسپولیس هم به یک چالش جدی برای مسئولان این تیم تبدیل شده. در روزهای اخیر بحث جذب محمدرشید مظاهری مطرح شده و طرفین مذاکراتی مفصل نیز انجام داده‌اند. دروازه‌بان سابق استقلال اهواز، فولاد، ذوب‌آهن، تراکتور، استقلال، سپاهان، پیکان و نساجی. به این رزومه کامل و پر طمطراق، حضور چند ساله در اردوهای تیم ملی را نیز باید اضافه کرد. در دوران حضور کارلوس کی‌روش، مظاهری همیشه در لیست منتخب او حضور داشت و حتی با تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۸ نیز رفت. رشید البته در یکی دو سال اخیر و به دلیل انتخاب‌های نه چندان خوب از تیم ملی دور شده اما نمی‌توان به راحتی از نام و رزومه او عبور کرد.

بیشتر بخوانید:

خبر خوش برای سرمربی استقلال در آستانه بازی با ملوان

همین کارنامه و البته تجربه بالای مظاهری باعث شده تا او انتخاب قابل قبولی برای حضور درون دروازه پرسپولیس باشد. با این حال مذاکرات ظرف یکی دو روز اخیر متوقف شده و هیچ دلیلی هم برای آن عنوان نشده.

درباره پشت پرده توقف در مذاکره با مظاهری یک شایعه وجود دارد که شاید به واقعیت نزدیک باشد. روزنامه ایران ورزشی مدعی شده با اینکه با مدیر برنامه‌های مظاهری گفت و گو شده اما گویا علیرضا بیرانوند یک مانع بزرگ در راه این همکاری است. همه اینها شایعه‌هایی است که از باشگاه پرسپولیس و اردوی تیم بیرون آمده. طبق ادعای این روزنامه بیرانوند علاقه‌ای به حضور یک رقیب قوی و اسم و رسم‌دار ندارد. بخصوص اگر این رقیب محمدرشید مظاهری باشد. دروازه‌بانی که در تیم ملی نیز یک خطر بزرگ برای بیرانوند محسوب می‌شد و گاهی اوقات با تصمیم کی‌روش در ترکیب تیم ملی نیز قرار می‌گرفت.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1220850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =