خرید جدید پرسپولیس / کدام بازیکن از لیست سرخ‌پوشان خارج می شود؟

با توجه به پر بودن لیست پرسپولیس، نام مرتضی پورعلی‌گنجی از فهرست این تیم کنار گذاشته خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بعد از مدت‌ها مذاکره، پرسپولیس بالاخره موفق شد رضایت باشگاه مس رفسنجان را برای انتقال محمد خدابنده لو دریافت کند و این بازیکن بعد از بازی هفته هفدهم تیمش، از جمع مسی‌ها جدا می شود و راهی پرسپولیس خواهد شد. خدابنده لو مدت‌ها به دنبال پرسپولیسی شدن بود ولی مخالفت باشگاه مس رفسنجان و همچنین محرم نویدکیا باعث شد تا این انتقال زودتر انجام نشود. سرانجام هم باشگاه مس راضی شد در ازای دریافت ۱۰ میلیارد تومان، ستاره جوان تیمش را به پرسپولیس بفروشد.

بیشتر بخوانید:

هافبک دفاعی پرسپولیس در تیررس سپاهان

نکته جالب اینجاست که لیست بزرگسال پرسپولیس پر است و پرسپولیس فقط در صورت خارج کردن نام یک بازیکن، می تواند نام خدابنده لو را به لیست خودش اضافه کند و از خرید جدید خود استفاده کند. اما در این شرایط نام کدام بازیکن از لیست پرسپولیس خارج می شود؟

آنطور که شنیدیم قرار است نام مرتضی پورعلی گنجی ستاره مصدوم قرمزها که بازی‌های این فصل را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد، خارج شود و خدابنده لو جانشین ستاره خط دفاعی پرسپولیس شود. قرار است به زودی قرارداد پورعلی گنجی به مدت دو فصل دیگر تمدید شود و نام این بازیکن به صورت موقت از لیست پرسپولیس خارج شود تا این باشگاه بتواند بازیکن جدید به خدمت بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =