وحیدی: ۱۵ هزار و ۲۰۰ نفر از داوطلبان انتخابات تایید صلاحیت شدند

وزیر کشور گفت: ۱۵ هزار و ۲۰۰ نفر معادل ۷۵ درصد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس نتایج نهایی تایید صلاحیت شدند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احمد وحیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد درباره آخرین آمار تایید دواطلبان مجلس اظهار کرد: پس از سه ماه مهلت بررسی هیات‌های نظارت و شورای نگهبان، فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و براساس نتایج نهایی، بیش ۱۵ هزار و ۲۰۰ داوطلب تایید شدند.

بیشتر بخوانید:

وحیدی: همه آماده برگزاری انتخاباتی پر شور و انقلابی هستیم

وی افزود: از همه سلایق، طیف‌ها و گروه‌ها در این دوره از انتخابات حضور دارند که فرصتی ارزشمند برای حضور با شکوه مردم در تعیین سرنوشت خویش و خلق حماسه‌ ماندگار دیگری است.

بازدید وزیر کشور از پروژه پل روگذر شهدای جاویدالاثر خرم آباد

وحیدی وزیر کشور که به استان لرستان سفر کرده در اولین برنامه با حضور درمحل پروژه ی پل روگذر شهدای جاویدالاثر شهر خرم آباد، از روند تکمیل این پروژه بازدید کرد.

استاندار لرستان، مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، معاونین سیاسی و عمرانی استانداری و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی نیز در این بازدید حضور داشتند.

طول این روگذر واقع در یکی از خیابان های اصلی و پرتردد شهر خرم آباد ۳۷۰ متر است و ساخت آن به دلیل بار سنگین ترافیکی که در این منطقه ایجاد می شد از مطالبات مهم ساکنان، کسبه منطقه و عموم مردم بود.

حضور در همایش اقشار و مشارکت حداکثری و جلسه ی ستاد انتخابات استان لرستان مهم ترین برنامه های وزیر کشور دراین سفر خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1221106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =