گوشت گوسفندی ۲۳۰ هزار تومانی وارد بازار شد؟

قائم مقام وزیر جهادکشاورزی، گفت: قیمت گوشت منجمد گوساله ۲۸۵ تا ۳۰۰ هزار تومان براساس قطعه‌بندی و دسته‌بندی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره‌بار در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، قائم مقام وزیر جهادکشاورزی ضمن اعلام عرضه گسترده گوشت منجمد در سراسر کشور به واردات گوشت اشاره و گفت که روزانه بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم گوسفندی و گوساله وارد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

واردات روزانه گوشت گوسفندی و گوساله تا پایان ماه رمضان

علیرضا پیمان پاک اظهار داشت: برنامه‌ریزی شده که برای اسفندماه ۲۰۰۰ تن گوشت گوسفندی منجمد وارد شود که در حال حاضر در سردخانه‌ها است و آخرین مراحل تاییدیه‌های دامپزشکی را طی می‌کند تا در اسفندماه عرضه شود. این گوشت برای مصرف‌کننده ۲۳۰ هزار تومان است و قطعات پرمصرف مانند ران و سردست ۲۶۰ هزار تومان قیمت مصرف‌کننده است.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در کنار آن حدود ۱۰ هزار تن گوشت گوساله منجمد وارد و ترخیص شده است. معادل همین میزان هم در گمرکات و در مسیر است. ۱۰ هزار تن هم تولید شده که تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۰ هزار تن گوشت گوساله منجمد داریم که برای مصارف صنف و صنعت و رستوران استفاده شود.

وی گفت: قیمت این گوشت ۲۸۵ تا ۳۰۰ هزار تومان براساس قطعه‌بندی و دسته‌بندی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره‌بار در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1221227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =