تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی

پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی با حضور مسئولان استانی تجلیل شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ حجت الاسلام احمد ربانی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی خراسان شمالی در مراسم تجلیل پژوهشگران برتر استان خراسان شمالی اظهار کرد: اگر علم به ثریا برسد فرزندانی از قوم فارس به آن دست پیدا خواهند کرد و همانطور که امروزه شاهد هستیم در زمینه های مختلف علمی و هسته ای به دستاوردهای مهمی دست یافته ایم.

وی افزود: با وجود تحریم های مختلف دانش ورزی در دستاوردهای مختلف بسیار باارزش بوده و این نشان از تلاش و کوشش پژوهشگران دارد.

فواد شکری معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی ضمن اشاره به جذب حداکثری دانشجو در یک سال اخیر اظهار کرد: با تلاش و همت تمامی اعضای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در یک سال اخیر شاهد جذب خوب دانشجو بودیم که قدردان زحمات تمامی تلاشگران و زحمت کشان هستیم.

وی ضمن اشاره به تولید علم در کشورهای مختلف بیان کرد: باید تلاش کنیم تا در تولید علم در زمینه های مختلف سرآمد باشیم و از تمام استعدادهای و پتانسل های موجود برای دستیابی به علوم مختلف روز دنیا بهره بریم.

محمدرضا حسینی معصوم معاون پژوهش و فناوری واحد بجنورد بیان کرد: عملکرد سال گذشته حوزه پژوهش علاوه بر حمایت از استادان رویکرد افزایش درآمد غیر شهریه‌ای را نیز در پیش گرفت که در این زمینه توانستیم درآمدهای خوبی را کسب کنیم.

وی ضمن اشاره به درآمدهای غیرشهریه ای آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد استان گفت: در راستای توسعه آزمایشگاه‌های همکار در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌شمالی، آزمایشگاه دامپزشکی«آنالیز خوراک دام و طیور»دارای پروانه از اداره‌کل دامپزشکی استان خراسان‌شمالی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد راه‌اندازی شد.

محمدرضا حسینی معصوم بیان کرد: تنها کلینیک گیاه پزشکی درجه یک دانشگاهی کشور در این واحد دانشگاهی چندسالی است که به ارائه خدمت به باغداران و کشاورزان مشغول است و در این زمینه توانسته‌ایم اطمینان لازم را به‌دلیل سلامت نهال‌های تولیدی شناسه‌دار در بخش کشاورزی منطقه ایجاد کنیم و این آزمایشگاه به عنوان عضو فعال شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است.

وی تصریح کرد: با ارزیابی‌های انجام شده توسط ارزیابان هفته پژوهش و فناوری، واحد بجنورد توانست در سه حوزه پژوهشگران برتر بخش استادان هیئت علمی و دانشجویان و واحد فناور 6 رتبه برتر را کسب کند.

به گزارش ایسکانیوز؛ در پایان مراسم از پژوهشگران برتر، فناوران مرکز رشد، کتابداران و کتابخوانان حوزه کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی با اهدای لوح و کارت هدیه قدردانی شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1221366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =