آخرین وضعیت حسین رضازاده در بیمارستان

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آخرین وضعیت حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان را تشریح کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حسین رضازاده رئیس پیشین و عضو فعلی کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری، از چند روز قبل به دلیل جراحی روی پایش در بیمارستان بستری شده است.

بیشتر بخوانید:

حسین رضازاده در بیمارستان + عکس


روز گذشته (شنبه) بهداد سلیمی نایب رئیس فدراسیون، وحید ربیعی دبیر فدراسیون، نواب نصیرشلال سرمربی و بهمن زارع مربی تیم ملی از رضازاده عیادت کردند.

ربیعی درباره آخرین وضعیت رضازاده اظهار داشت: شرایط جسمی او خوب است، تمام آزمایشات انجام شده و مشکل خاصی نیست. فقط مسئله این زخم پایش است که دکتر گفته باید چند روز در بیمارستان بماند تا عفونتش به طور کامل برطرف و سپس مرخص شود.

وی با اشاره به اینکه جراحی روی انگشت رضازاده بوده است، خاطر نشان کرد: او چند سال است که دیابت دارد و در واقع از سال آخر دوران ورزشی‌اش به این بیماری دچار شد. حالا هم مشکلی ایجاد شده است که البته حاد نیست. فقط پزشک معالج گفته است که رضازاده در بیمارستان بماند تا عفونت و مشکلش به طور کامل برطرف شود.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: قند خون رضازاده بالا و پایین نشده است، اما زخم پایش بهبود پیدا نکرد و به همین دلیل جراحی کوچکی داشت تا عفونت برطرف شود. الان هم قند خونش را کنترل کرده‌اند و مشکل خاصی نیست. هر زمان که عفونت زخم برطرف شود، مرخص می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1221726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =