ترکیب احتمالی استقلال در بازی مقابل سپاهان!

اخبار رسیده در ارتباط با مسابقه حساس تیم نکونام مقابل سپاهان، حاکی از یک تغییر احتمالی و البته مهم در پیکان خط حمله آبی پوشان است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، با توجه به بازی گذشته تیم استقلال در شهر انزلی مقابل ملوان و فرصت‌های زیادی که گوستاو بلانکو در مصاف با این تیم شمالی از دست داد، شنیده می‌شود زوج خط حمله تیم استقلال در دیدار حساس هفته سوم دوره برگشت را یکی دیگر از مهاجمان استقلال کنار جلال الدین ماشاریپوف تشکیل خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

آغاز بلیت‌فروشی دیدار تراکتور و استقلال خوزستان

بلانکو به رغم حضور در ۱۱ مسابقه استقلال و ۶۶۴ دقیقه بازی برای این تیم تنها یک گل به ثمر رسانده است. گل دوم در بازی رفت مقابل تراکتور که در دقیقه ۵۰ به ثمر رسید و آبی ها با نتیجه ۰-۲ برنده زمین را ترک کردند. این در حالی است که ماشاریپوف در اولین حضور در ترکیب استقلال موفق به گلزنی شد. او در ۷ مسابقه از این تعداد در ترکیب اصلی به میدان رفته و در ۴ بازی از روی نیمکت به میدان رفته است.

بلانکو در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان نیز یک موقعیت خیلی خوب مقابل دروازه از دست داد و به همین دلیل شنیده می‌شود احتمال اینکه او در نیمه دوم به عنوان بازیکن جانشین زیاد شده است.

قطعاً تا فردا و زمان برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان باید صبر کرد اما شنیده‌ها حاکی از آن است که نکونام از عملکرد بلانکو در طول هفته‌های گذشته به هیچ وجه راضی نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1221950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =