اضافه شدن یک پرسپولیسی به جمع تراکتوری‌ها

مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد که کارت بازی امیر ارسلان مطهری صادر شده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هوشنگ نصیرزاده دوشنبه شب اظهار کرد: کارت بازی امیر ارسلان مطهری صادر شد و محمد عسگری هم به کادر فنی اضافه شد و برای حضور روی نیمکت مشکلی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

خوشحالم نبیل باهویی بی‌کیفیت از پرسپولیس جدا شد

او درباره ناکامی تراکتور برابر هر سه مدعی گفت: خمس مسئولیت این شکست‌ها را پذیرفته است. باشگاه تمام کار های لازم را در بحث جذب بازیکن انجام داده بود. ۶۵ تا ۷۰ درصد مطالبات بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کرده‌ایم و در این موضوع جزو تیم‌های اول هستیم. باید بیشتر به چیدمان بازیکنان دقت می‌کردیم اما مسئولیت فنی بر عهده خمس است و انشاالله در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

نصیرزاده افزود: پیدا کردن بازیکن در نقل‌وانتقالات زمستانی دشوار است و بازیکنان قابل استفاده را می‌توان جذب کرد. بازیکنان خارجی تا زمانی که قرارداد نبندند سر تمرین حاضر نمی‌شوند و با کیوتو توافق کردیم و با توجه به عدم آمادگی او قرارداد را فسخ کردیم. او به چند ماه تمرین نیاز داشت.

مدیرعامل درباره جدایی سعید ایرانخواه گفت: او سرباز بود و در اردو تیم حضور نداشت؛ خمس گفت در این پست چند بازیکن دارم و می‌تواند جایی برود که به او بازی برسد و الان فرصت بازی پیدا کرده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1222017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =