مهاجم آرژانتینی هدیه نکونام را رد کرد

به رغم انتقادات شدید پیشکسوتان استقلال در روزهای گذشته جواد نکونام باز هم به مهاجم آرژانتینی‌اش فرصت داد تا به میدان برود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی ۳۲ ساله ۱۹۰ سانتی‌متری استقلال که تا پیش از دیدار مقابل سپاهان در ۶۶۴ دقیقه حضور در ترکیب استقلال تنها یک بار (مقابل تراکتور) موفق به گلزنی شده بود در دیدار مقابل سپاهان نیز هیچ گلی به ثمر نرساند تا رکورد منفی خود را به ۷۵۰ دقیقه و تنها یک گل افزایش بدهد.

بیشتر بخوانید:

رکورد تحسین‌برانگیز استقلال در آزادی

بلانکو که در ۸ مسابقه فرصت حضور در ترکیب اصلی استقلال را داشته و در چهار دیدار از بیرون به ترکیب اصلی اضافه شده ظرف این مدت تنها یک گل در دیدار مقابل تراکتورسازی به ثمر رسانده و در سایر مسابقات هرگز موفق به گلزنی نشده است.

بلانکو که ظرف روزهای گذشته نیز از سوی تعدادی از پیشکسوتان استقلال مورد انتقاد قرار گرفته بود در دیدار مقابل سپاهان باز هم از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان رفت و به رغم حضور ۸۹ دقیقه‌ای در ترکیب آبی پوشان قدر این هدیه خوب که نکونام در اختیارش قرارداده بود را ندانست و حتی هیچ ضربه‌ای به سمت چهارچوب دروازه سپاهان نزد تا لااقل از کناره‌های دروازه به بیرون برود.

تنها فرصتی که شاید بتوان گفت با حضور بلانکو درون محوطه جریمه سپاهان رقم خورد لحظه برخورد او با سیاوش یزدانی در دقیقه ۱۳ مسابقه بود که داور مسابقه در آن صحنه اعتقادی به خطای صورت گرفته از سوی بازیکن زردپوش اصفهانی نداشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =