اختصاص ۹۵۷ هکتار به طرح مسکن دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از ۱۵۰۰ هکتار زمین که برای طرح مسکن دانشگاه ها در نظر گرفته شده بود، ۹۵۷ هکتار به دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص داده شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی درباره‌ طرح مسکن دانشگاه‌ها اظهار کرد: در شورای عالی مسکن از ۱۵۰۰ هکتار زمین که برای طرح مسکن دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده بود ۹۵۷ هکتار به دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص داده شد یعنی دو سوم زمین‌ها به دانشگاه آزاد اسلامی تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد ۱۰۰ هزار مسکن دانشگاهی می‌سازد/ راه‌اندازی کارگاه‌های تربیت نیروی انسانی برای معماری اسلامی

دکتر طهرانچی تصریح کرد: البته این مقدار زمین برای ۲۳ هزار نفر در نظر گرفته شد، ما یک طرح ساخت مسکن برای ۵۰ هزار نفر کارمند و هیأت علمی داریم که در ۱۱ استان زمین‌ها انتخاب و یک قرارداد مفصل با وزارت راه و شهر سازی منعقد شد و بر اساس این قرارداد زمین‌ها مشخص و موارد قانونی لازم طی می‌شود. در حال حاضر تعاونی‌های مسکن برای این طرح در استان‌ها شکل گرفته است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این پروژه بسیار جدی است و ما در نظر داریم دانشکده‌های مربوط به مسکن سازی، صنعتی، ساختمان سازی و محیط زیست را به این پروژه مسکن سازی وارد کنیم.

وی تاکید کرد: ما پروژه مسکن را یک پروژه برای بالا بردن دانش و فناوری و توان علمی دانشگاهیان دانشگاه آزاد در عرصه مسکن می‌بینیم. دانشگاه آزاد اسلامی تا چهار سال آینده با این پروژه مسکن با جدیت مشغول خواهد شد و اخبار خوبی در رابطه با طرح مسکن دانشگاه آزاد اسلامی خواهید شنید.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1222197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =