بمب نقل و انتقالات استقلال ترکید/ بازیکن زیر ۲۳ سال برای بازی با پرسپولیس

اگرچه مهلت نقل و انتقالات زمستانی به پایان رسید ولی استقلال همچنان می‌تواند بازیکن جدید جذب کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرصت نقل و انتقالات زمستانی به پایان رسید و حالا تیم‌ها باید با سرمایه‌هایی که در اختیار دارند، هفته‌های باقیمانده لیگ برتر و البته جام حذفی را به سرانجام برسانند ولی شرایط استقلال با برخی تیم‌ها از یک جهت متفاوت است. آنها با وجود تمام شدن فرصت نقل و انتقالاتی همچنان این بخت را دارند که یک مهره جدید به خدمت بگیرند و آن را در اختیار جواد نکونام بگذارند تا به لحاظ نیروی انسانی شرایط مطلوبتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

اختلافات حل نشود، استقلال با ۱۱ بازیکن خوب هم موفق نمی‌شود

طبق قانون استقلال الان می تواند یک بازیکن جدید به خدمت بگیرد و آن را وارد فهرست نفرات خودش بکند اما جذب این بازیکن دو شرط مهم دارد. استقلال این اجازه را دارد که یک بازیکن جدید به لیست نفرات خودش اضافه کند ولی این مهره اولاً باید بازیکن آزاد باشد و الان با هیچ باشگاهی قرارداد نداشته باشد و در ثانی، حتماً شرایط سنی زیر ۲۳ سال را احراز کند.

یکی از مسئولان باشگاه با تایید این مسئله به خبرورزشی می‌گوید: «ما می‌توانیم بازیکن بخریم ولی حتماً باید زیر ۲۳ سال و البته بازیکن آزاد باشد. لیست ما برای یک بازیکن با چنین مشخصاتی جای خالی دارد و اتفاقاً پیگیر آن هم هستیم. الان نمی‌توانم بگویم که حتماً شرایط برای اینکه قبل از جدال با پرسپولیس چنین فردی را جذب کنیم، فراهم خواهد شد یا خیر ولی باشگاه با هماهنگی کادرفنی قضیه را جلو می‌برد.»

از قرار معلوم چند بازیکن خارجی زیر ۲۳ سال مد نظر استقلالی‌ها هستند و البته یکی، دو مهره داخلی هم مورد توجه قرار گرفته‌اند. استقلال ۲۳ اسفند در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت و باید دید تا قبل از دربی آخرین سهمیه، لیست خودش را نیز پر می‌کند یا نه؟

انتهای پیام/

کد خبر: 1222334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • جواد IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
      0 0
      خوبه بازیکن مراکشی که تکنیک خوبی داره بخره ایوب عسال
    • علی اصغر IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
      1 0
      چراداورها به نفع پرسپولیس سود می زنند
    • امیرخسین هواداره استقلال هستم پناهه خدا US ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
      0 0
      ما امیداریم انشاالله