گلایه تاج از مجلس/ نمایندگان زمان و بودجه لازم برای ورزش درنظر نمی‌گیرند

رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است نمایندگان مجلس شورای اسلامی، زمان و بودجه لازم را برای ورزش کشورمان در نظر نمی‌گیرند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مهدی تاج که برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در مجموعه ورزشی شهید شیرودی حضور یافته بود، گفت: ما هم مانند سایر مردم و اهالی ورزش برای شرکت در انتخابات آمده‌ایم. در نظر گرفتن محلی اختصاصی برای ورزشکاران و مسئولان ورزشی اتفاق خوبی بود. مردم و جامعه ورزش استقبال خوبی در انتخابات داشتند.

بیشتر بخوانید:

وزیر ورزش پیگیر مجوز حرفه‌ای پرسپولیس و استقلال

وی در مورد لزوم مطرح شدن پرداخت حق پخش تلویزیونی به فوتبال گفت: مسئله حق پخش تلویزیونی در برنامه هفتم توسعه دیده شده و باید تسریع شود. موضوع فقط حق پخش نیست و تصورم بر این است بودجه و زمانی که مجلس برای ورزش می‌گذارد، کافی نیست. «چانه» بودجه فوتبال و رشته‌های ورزشی از لحاظ بودجه کوچک است. می‌بینید رقبای ما مانند قطر، عربستان و امارات چه هزینه‌های جدی برای ورزش می‌کنند؛ چه از لحاظ زیرساخت و چه بودجه‌های جاری.

رئیس فدراسیون فوتبال با رضایت‌بخش خواندن نتایج مجموعه زیرمجموعه خود عنوان کرد: با همین بودجه‌های محدود در حوزه ورزش و فوتبال، نتایج فوتبال در بخش‌های مختلف مانند بانوان،‌ فوتبال ساحلی و فوتسال راضی‌کننده است. امیدوارم فراکسیون ورزش قوت بگیرد و افراد ورزشی انتخاب شوند تا کارهای جدی انجام بدهند. مطالبه جامعه ورزش این است که مجموعه فراکسیون ورزشی قدرتمندی در مجلس تشکیل و به ورزش به‌صورت جدی رسیدگی شود.

تاج در پاسخ به این پرسش که نامزد اصلح مجلس شورای اسلامی چه شرایطی دارد، خاطرنشان کرد: هر کسی برای مردم کار کند، اصلح است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =