ویژه‌برنامه‌های تلویزیون برای افطار مشخص شد

برنامه‌های مختلفی که در ماه مبارک رمضان و در زمان افطار ۱۴۰۳ روی آنتن تلویزیون می‌رود مشخص شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، شبکه‌های تلویزیونی ویژه برنامه‌های متنوعی برای افطار ماه مبارک رمضان در نظرگرفته‌اند که می‌توان به برنامه‌های محفل، پناه، زندگی پس از زندگی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

سریال «سنجرخان» روایت قهرمانان کردستان از تلویزیون

محفل

برنامه «محفل» پدیده تلویزیونی است که فصل اول آن در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ از شبکه سوم سیما پخش شد. برنامه‌ای با محوریت قرآن که توانست به سرعت جای خود را در قلب مخاطبان پیدا کند. با توجه به استقبال گسترده مخاطبین از فصل اول برنامه تلویزیونی محفل، امسال نیز فصل دوم این برنامه، حوالی افطار میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

دکور فصل دوم محفل نسبت به سال گذشته تغییرات بیشتری داشته، البته داوران حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، رضوان درویش از کشور سوریه و حسنین حلو از کشور عراق، کارشناسان و میزبانان ایرانی و بین‌المللی برنامه «محفل» و مجری رسالت بوذری همان تیم فصل قبل هستند.

ویژه‌برنامه تلویزیونی محفل این روزها ضبط می‌شود و از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان، هر روز در ساعات پیش از افطار مهمان خانه مخاطبان رسانه ملی می‌شود.

پناه

برنامه پناه با اجرای مصطفی امامی هر غروب قبل از لحظات عرفانی اذان مغرب تا بعد از آن با موضوع"مهر امام رضا (ع) برای همه" از حرم مطهر ایشان به صورت زنده تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

این برنامه هر شب با حضور میهمانانی ویژه همراه با سوژه‌ای از جنس مهربانی و روایت‌هایی شنیدنی از بازخوانی قصه میهمانان آقا علی بن موسی الرضا (ع) همراه مخاطبان است. هدیه مهربانی و نجوا به همراه شگفتانه‌هایی برای میهمانان از دیگر آیتم‌های پناه است که به مدت ۳۰ شب میزبان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.

این برنامه محصول گروه معارف شبکه دو سیماست که با اجرای مصطفی امامی، به تهیه کنندگی حسام جمارانی، کارگردانی محمد خندان و با مشارکت آستان قدس رضوی در سی قسمت ۹۰ دقیقه‌ای به عنوان ویژه برنامه افطارهای ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

زندگی پس از زندگی

برنامه پرمخاطب و پرطرفدار «زندگی پس از زندگی» همچون سال‌های گذشته با روایتی از تجربیات افرادی که گوشه‌ای از عالم غیب را تجربه کردند یکی از گزینه‌های برنامه‌های افطار خواهد بود.

«زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهارسیما برای لحظات عرفانی افطاراست. «زندگی پس از زندگی» روایت افرادی که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، مخاطبان برنامه مهمان روایت‌های شگفت انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =