استقلال دوباره لیگ قهرمانان آسیا را از دست می‌دهد؟

باشگاه استقلال چند بدهی بین المللی دارد؛ پرونده‌هایی که منجر به صدور رای نهایی شده است و اگر این بدهی‌ها پرداخت نشود، بار دیگر شانس حضوردر مسابقات باشگاهی آسیا را از دست خواهد داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فصل گذشته استقلال به این دلیل که نتوانست بدهی به استراماچونی را تا ۱۱ فروردین پرداخت کند، از حضور در مسابقات باشگاهی آسیا با رای فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شد و این بار هم در آستانه نزدیک شدن به این تاریخ باشگاه استقلال با یکی دو رای قطعی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید:

گزینه نکونام: نمی‌خواستم هواداران استقلال را ناراحت کنم

یکی از آراء پرونده تیم سانتاکلارا است که با دیرکرد آن ۵۰۰ هزار یورو شده است. از سویی باشگاه استقلال در پرونده عزیزبک آمانوف هم با رای فیفا مواجه شده است و باشگاه استقلال برای اینکه در فصل آتی شانس حضور در لیگ نخبگان آسیا را به دست بیاورد، باید تکلیف این پرونده‌ها را مشخص کند. به همین بهانه باشگاه استقلال به فیفا نامه زده است و از فدراسیون فوتبال جهان خواسته است این بدهی‌ها را از محل مطالبات باشگاه استقلال پرداخت کند.

باشگاه استقلال از فیفا خواسته است به این باشگاه کمک کند تا این پرونده‌ها را مختومه کند تا برای دومین سال متوالی شانس حضور در مسابقات باشگاهی آسیا را از دست ندهد. فیفا به تازگی از محل مطالبات باشگاه استقلال دستمزد دستیاران ریکاردو ساپینتو را پرداخت کرده است.

باشگاه استقلال در حالی چنین درخواستی را مطرح کرده است که پیش تر فیفا از باشگاه‌ها خواسته بود برای پرداخت بدهی‌های خود روی مطالباتی که در فیفا دارند حساب باز نکنند. البته این راه بهترین مسیر برای وصول مطالبات از فیفا است، به این خاطر که فیفا به دلیل تحریم خزانه‌داری آمریکا به حساب ایرانی پول واریز نمی‌کند. باید گفت درخواست باشگاه‌های ایرانی از فیفا برای پرداخت بدهی‌های بازیکنان و مربیان خارجی استثنا است.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1222784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =