وزیر دفاع یمن: ضربات آتی ما دردناکتر و فراتر از انتظار خواهد بود

وزیر دفاع دولت قانونی یمن با بیان اینکه نیروهای مسلح این کشور گزینه‌های فراوانی در اختیار دارند، تاکید کرد: به همین دلیل به آمریکا و انگلیس هشدار می‌دهیم که ضربات آتی ما دردناکتر و فراتر از انتظار خواهد بود.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، سرلشکر «محمد ناصر العاطفی» امروز (سه شنبه) در دیدار با فرماندهان عقیدتی – سیاسی یگان‌های نظامی منطقه پنجم یمن در بندر الحدیده گفت: مثلث شر (آمریکا، انگلیس و اسرائیل) و متحدانشان باید سخنان سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله را کاملا جدی بگیرند، زیرا سخنان وی به منزله عمل و بدون تأخیر، لازم الاجراست.

بیشتر بخوانید:

یمن یک کشتی اسرائیلی را در دریای عرب هدف قرار داد


سرلشکر العاطفی افزود: همه یگان‌های نیروهای مسلح یمن برای اجرای فوری دستورات رهبری سیاسی کشور در آماده باش کامل هستند و می‌توانند براساس ضرورت، قواعد و معادلات جدید، دشمنان امت عربی، اسلامی و بشریت را با ضربات دردناک و ویرانگری غافگیر کنند. آن‌ها باید قبل از آزمودن صبر یمنی ها، بارها و بارها بازنگری کنند.

وزیر دفاع یمن تصریح کرد: تجاوز جنایتکارانه آمریکا و انگلیس به یمن در واکنش به موضع کشورمان و نیروهای مسلح آن در حمایت قوی از ملت فلسطین و مقاومت شجاعانه آن در نوار غزه است.

سرلشکر العاطفی تاکید کرد: همواره در کمین کشتی‌های اسرائیلی، آمریکایی یا انگلیسی خواهیم بود که تلاش می‌کنند محدودیت‌های وضع شده در زمینه عبور و مرور آن‌ها از دریای سرخ و عرب را نقض کنند.

وزیر دفاع یمن افزود: کوتاه‌ترین راه آن است که رژیم صهیونیستی به نسل کشی و اقدامات جنایتکارانه خود در نوار غزه و سایر اراضی اشغالی پایان دهد تا صلح عادلانه و منصفانه در سراسر منطقه برقرار شود.

العاطفی خاطرنشان کرد: تجاوز مکرر و آشکار ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس هرگز بر نیروهای مسلح و روحیه ملت یمن تأثیر نخواهد گذاشت. هر اندازه که ائتلاف متجاوز بر حملات خود بیافزاید، ملت یمن نیز بر نیرو، قدرت و پایداری بر مواضع اصولی در زمینه حمایت از غزه و مقاومت تا دستیابی به پیروزی خواهد افزود.

وزیر دفاع یمن تصریح کرد: هر اندازه که رژیم صهیونیستی و حامیان آن به نسل کشی و جنایت بیشتر علیه فلسطینی‌ها به ویژه زنان، کودکان و غیر نظامیان در غزه و سایر اراضی فلسطین اصرار کنند، یمن نیز بر شدت اقدامات نظامی و مواضع تاثیرگذار خود خواهد افزود.

این مقام نظامی یمنی همچنین گفت: درمرحله آتی، تحولات بزرگ و گسترده‌ای رخ خواهد داد. نیروهای مسلح یمن گزینه‌های فراوانی را در اختیار دارند که هنوز از آن‌ها استفاده نکرده اند، اما در هنگام ضرورت، مراکز تصمیم گیری در لندن، واشنگتن و تل آویو را وادار به پرداخت بهای بسیار سنگینی خواهند کرد.

همچنین وزیر دفاع یمن از کشورهایی که کورکورانه از انگلیس و آمریکا تبعیت می‌کنند، خواست از ارتکاب هر گونه حماقتی در زمینه پیوستن به ائتلاف‌های مشکوکی که منجر به ورود آن‌ها به رویارویی‌های حساب نشده با یمن و نیروهای مسلح آن، می‌شود، خودداری کنند. زیرا تعامل براساس راه و روش آمریکا و انگلیس به منزله خدمت به اشغالگران صهیونیست و مشارکت در جنایات آن‌ها علیه ملت فلسطین و تجاوز به یمن خواهد بود.

سرلشکر العاطفی در پایان تاکید کرد: نیروهای مسلح یمن، به دقت تمامی تحرکات در دریای سرخ و عرب را رصد می‌کنند و بر اساس آن، به همه طرف‌هایی که اثبات شود در توطئه علیه یمن دست داشته اند، پاسخی خواهد داد. در نتیجه آن‌ها به خاطر پیروی از آمریکا و انگلیس پشیمان می‌شوند که در آن زمان، پشیمانی سودی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =