سازمان ملل: اسرائیل عامدانه کاروان‌های حامل کمک به نوار غزه را هدف می‌گیرد

گزارشگر ویژه سازمان ملل در حقوق تغذیه بامداد چهارشنبه گفت که رژیم صهیونیستی عامدانه کاروان‌های حامل کمک به نوار غزه را هدف می‌گیرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «مایکل فخری» گزارشگر ویژه سازمان ملل در حقوق تغذیه بامداد چهارشنبه گفت که رژیم صهیونیستی عامدانه کاروان‌های حامل کمک به نوار غزه را هدف می‌گیرد.

بیشتربخوانید:

طوفان الاقصی| تأیید حمله موشکی و پهپادی ارتش یمن به ناوشکن آمریکا در دریای سرخ

فخری در مصاحبه با شبکه «الجزیره» توضیح داد: «نمی‌دانیم چرا واشنگتن کمک‌ها را از طریق هوا، با وجود هرج و مرجی که ایجاد می‌کند، به نوار غزه می‌اندازد».

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال جنگ گرسنگی و قحطی آشکار علیه نوار غزه است، اظهار داشت: «واضح است که اسرائیل نمی‌خواهد هیچ کمکی به نیازمندان غزه برسد».این مقام سازمان ملل اضافه کرد: «به دلیل نادیده گرفتن تصمیمات دیوان بین‌المللی دادگستری توسط اسرائیل، باید تحریم‌هایی علیه آن اعمال شود».

بامداد سه‌شنبه بود که دفتر رسانه‌ای دولتی غزه اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی به روی فلسطینی‌هایی که برای دریافت غذا آمده بودند، آتش گشودند.پیش از این نیز حمله تانک‌های رژیم صهیونیستی به مردمی که منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه در میدان «النابلسی» در خیابان الرشید در غزه بودند، ۱۲۲ شهید و حداقل ۸۰۰ زخمی در پی داشته است.

کد خبر: 1223329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =