شوک به پرسپولیس در آستانه دربی!

یکی از مدافعان کلیدی پرسپولیس که سابقه گلزنی به استقلال را در کارنامه خود دارد به دربی شماره ۱۰۳ نرسید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، گئورگی گولسیانی این هفته در بازی پرسپولیس و نفت و گاز گچساران از سری مسابقات جام حذفی به دلیل مصدومیت در ترکیب سرخ‌ها حضور نداشت و مدافع گرجستانی شب گذشته تهران را به مقصد کشورش ترک کرد تا مراحل ریکاروی را آنجا طی کند.

بیشتر بخوانید:

اتفاق عجیبی که در بازی برگشت پرسپولیس مقابل فولاد افتاد، چه بود؟

خبر بد برای کادر فنی پرسپولیس این است که مدافع گرجستانی پرسپولیس که سابقه دبل گلزنی در دربی را نیز در کارنامه دارد، به بازی این هفته تیمش مقابل فولاد خوزستان نمی‌رسد و امکان دارد در دربی نیز غایب باشد.

به نقل از ورزش سه گفته می‌شود مدت زمان دوری گولسیانی ۱۰ تا ۱۲ روز خواهد بود و با این شرایط و با توجه به زمان اندک باقی مانده تا دربی و جدال با استقلال، این بازیکن فرصت چندانی برای همراهی تیمش در این بازی نخواهد داشت و این احتمال نزدیک به صفر خواهد بود. خصوصا اینکه او طی این مدت نباید در تمرینات گروهی نیز شرکت کند. غیبت گئورگی گولسیانی در این بازی می‌تواند این شانس را به فرشاد فرجی یا علی نعمتی بدهد که در جدال با استقلال حاضر باشند.

خبر نگران‌کننده بعدی برای کادر فنی پرسپولیس سه کارته بودن محمدحسین کنعانی‌زادگان دیگر مدافع سرخ‌هاست که در صورت دریافت کارت زرد مقابل فولاد خوزستان این ستاره ملی‌پوش پرسپولیس نیز دربی را از دست خواهد داد تا خط دفاع تیم اوسمار وارد چالش جدی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =