تصادف موتورسیکلت در لاهیجان 3 کشته بر جای گذاشت

رییس پلیس راه گیلان از جان باختن ۳ نفر بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده در محور لاهیجان به آستانه‌ اشرفیه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ جاور صفاری در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور لاهیجان به آستانه‌اشرفیه، بلافاصله مأموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

جان باختن پاکبان مشهدی در تصادف هولناک با اتوبوس

وی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، ۲ نفر با یک دستگاه موتورسیکلت که از محور لاهیجان به سمت آستانه‌اشرفیه در حال تردد بودند، با عابر پیاده برخورد کردند.

صفاری از مجروحیت راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت و همچنین عابر پیاده و انتقال آن‌ها به مرکز درمانی توسط اورژانس خبر داد و بیان کرد: متأسفانه با توجه به شدت تصادف راکب و ترک‌نشین ۱۶ و ۱۷ ساله موتورسیکلت و عابر پیاده ۶۰ ساله پس از انتقال به بیمارستان جان باختند.

رئیس پلیس راه گیلان در پایان علت وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو راکب موتورسیکلت عنوان کرد و گفت: خطرات استفاده از موتورسیکلت و تلفات آن وقتی بیشتر می‌شود که اکثر راکبان و ترک نشینان آن هیچیک از نکات ایمنی را رعایت نمی‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =