بازارچه کسب و کار دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد

بازارچه کسب و کار دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با استقبال دانشجویان صاحب کسب و کار در محوطه این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، بازارچه کسب و کار دانشجویی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۵ و ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ با همت انجمن مدیریت و همکاری سایر انجمن‌ها و دانشجویان به منظور توانمندسازی دانشجویان و ایجاد بستر مناسب برای معرفی و رونق کسب و کار دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل، برگزار شد.

خلیل قنبری، دانشجو و دبیر انجمن مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل، ضمن تشکر از همه فعالان در برپایی این بازارچه، بیان کرد: این انجمن توانست با همکاری مسئولین دانشگاه و سایر انجمن‌های دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی فعال در دانشگاه، کسب و کار دانشجویان این واحد را شناسایی و با هدایت و برنامه‌ریزی مناسب، بازارچه عرضه و فروش محصولات و کالاهای دانشجویان را برپا کند.

قنبری با اشاره به استقبال کم‌نظیر دانشجویان از برپایی بازارچه افزود: برپایی این‌گونه بازارچه می‌تواند به توانمندسازی و استقلال مالی دانشجویان کمک شایانی کند.

وی به تلاش‌های انجام شده در برپایی بازارچه اشاره و اظهار کرد: این بازارچه برای اولین بار است که به این سبک در دانشگاه آزاد برگزار شد و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال‌های آتی نیز با کیفیت بهتر، برگزار خواهد شد.

خبرنگار: علی حسن نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1223525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =