مورایس: هیچ تیمی به تنهایی قهرمان نمی‌شود/ امیدوارم به روند گذشته برگردیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت، تیمش در بازی فردا با پیکان به حضور هواداران نیاز دارد، چون هیچ تیمی به‌ تنهایی قهرمان نمی‌شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بازی با پیکان را در پیش داریم که تیمی خوب است و ما هم مثل همیشه برای این بازی آماده هستیم و این بار مقابل هواداران‌مان بازی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

جدول هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در پایان روز اول

وی در پاسخ به این پرسش که تیمش می‌تواند در بازی فردا به روند امتیازگیری و پیروزی برگردد یا خیر، تصریح کرد: روراست بخواهم صحبت کنم، به لحاظ کاری که می‌کنیم انتظار اتفاقات خوب دارم. واضح است که در این بین ما لیگ قهرمانان آسیا و تعطیلی لیگ را داشتیم و همینطور بازیکنان‌مان هم در تیم ملی بودند. امیدوارم گرد و خاک فرو بنشیند و ما به روند گذشته برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره شرایط کاوه رضایی که در بازی با شمس آذر دچار مصدومیت شد، گفت: شرایط این بازیکن تغییر خاصی نداشته و همچنان مصدوم است. ما فردا این بازیکن را در اختیار نداریم.

مورایس در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش اقدام به جذب بازیکنی جوان از ذوب‌آهن کرده است، تصریح کرد: می‌دانیم که بازیکنان آکادمی در سطح یادگیری قرار دارند و اگر کسی کیفیت داشته باشد برای آکادمی سپاهان یک حرکت حرفه‌ای است. می‌دانیم خیلی سخت است که بازیکن 17 یا 18 ساله داشته باشیم تا اینکه بخواهیم بازیکن 24 ساله جذب کنیم. هزینه‌های این انتقالات متفاوت است و زمانی که می‌توانیم برای بازیکن جوان بگذاریم، بیشتر است. ما دنبال کیفیت هستیم، برای مثال من روز گذشته بازی تیم‌های پایه سپاهان را تماشا کردم و دو بازیکن را دیدم که جای پیشرفت دارند. ما برای آینده باشگاه کار می‌کنیم و به‌عنوان مربی و حتی مدیران باشگاه باید دنبال بازیکن باکیفیت باشیم. اگر بحث بازیکن ذوب‌آهن است باید بگویم که ما هم یک بازیکن آکادمی‌مان را به تیم ذوب‌آهن قرض دادیم. امیدوارم دفعه دیگر نخواهم این مسئله را توضیح دهم، چون در ذهن من خیلی ساده و قابل درک است.

وی ادامه داد: درباره فوتبال حرفه‌ای و بازار نقل‌وانتقالات اگر بخواهیم صحبت کنیم، باید بگویم فوتبال ایران می‌بایست به این مسائل عادت کند و اگر باشگاهی دنبال بازیکنی است باید مبلغ آن بازیکن را پرداخت کند و بازیکن را بخرد. ما نمی‌توانیم بازاری داشته باشیم که باشگاه برای ارزش بازیکن اهمیتی قائل نباشد و دنبال آزاد شدن آن بازیکن باشند، در صورتی که کسی رایگان کار نمی‌کند. مدیران و مربیان باید بازار را درک کنند و ارزش یک بازیکن می‌بایست پرداخت شود. با این مبالغ می‌توانید کیفیت آکادمی‌ها را بهتر کنید، کیفیت زمین چمن‌ها و پخش زنده‌ها را بهتر کنید و ... . پول‌ها باید اینجاها خرج شود و اگر اینطور فکر کنید، شرایط‌ فوتبال‌تان خیلی بهتر می‌شود. شما می‌بینید که عربستان چطور برای بازیکن هزینه می‌کند، فوتبال ایران هم باید به این سمت برود.

مورایس در پایان خاطر نشان کرد: فردا یک بازی دیگر برگزار می‌شود که ساعتش تغییر کرده است، اما امیدوارم هواداران بیایند. قطعاً هیچ تیمی به تنهایی قهرمان نمی‌شود. ما باید نشان دهیم چقدر قوی هستیم. همه مردم باید بیایند تا از پیکان استقبال گرمی داشته باشیم و شور و شوق هواداران را نشان همه بدهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =