جدول هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در پایان روز اول

 روز نخست از هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی دو تیم قعرنشین صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران به اتمام رسید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،تیم‌های صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران در چارچوب هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷:۴۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه دو تیم به نتیجه تساوی یک - یک و تقسیم امتیاز رضایت دادند.

بیشتر بخوانید:

ادعای تعجب آور تیم استقلال بعد از شکست مقابل مس

عرفان قهرمانی مدافع صنعت نفت در دقیقه ۴۲ دروازه خودی را باز کرد تا تیم ساکت الهامی با پیروزی به رختکن برود. بازی با برتری یک بر صفر نساجی رو به اتمام بود که علیرضا رضایی سنگربان این تیم در دقیقه ۴+۹۰ به اشتباه دروازه تیمش را باز کرد و کار را به تساوی کشاند. این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم صنعت نفت آبادان در فصل جاری در هیچ‌کدام از دیدارهای خانگی خود پیروز نشده است.

داوری این دیدار برعهده سعید رحیمی‌مقدم بود که علی یوسف، حسین شنانی، مصطفی احمدی و میثم تهیدست از صنعت نفت و سعید آقایی، سیداحسان حسینی و صابر حردانی از نساجی را با کارت زرد جریمه کرد. سرمربیان دو سهراب بختیاری‌زاده و ساکت الهامی نیز در دقایق تلف‌شده بازی با کارت قرمز داور از زمین اخراج شدند.

صنعت نفت آبادان با تساوی در بازی امروز ۱۳ امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول صعود کرد. نساجی نیز با ۱۲ امتیاز قعرنشین جدول باقی ماند.

جدول رده‌بندی لیگ برتر در زیر آمده است:

جدول هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در پایان روز اول

انتهای پیام/

کد خبر: 1223556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =