نمایشگاه بزرگ فرهنگی و هنری افق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر برگزار شد

نمایشگاه بزرگ فرهنگی و هنری افق با تلاش مدیران دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر در سالن نمایشگاهی دانشکده علوم انسانی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، نمایشگاه و رویداد فرهنگی، هنری افق از روز یک‌شنبه ۱۳ اسفند تا روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر، برگزار شد.

در این نمایشگاه از آثار و آفرینش‌های هنری در حوزه هنرهای تجسمی، فرهنگ بومی محلی و صنایع دستی به نمایش گذاشته شد.

سید ابراهیم بابایی، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر در این‌باره بیان کرد: صاحبان آثار موجود در این نمایشگاه، اغلب از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی اعم از اساتید، دانشجویان، دانش‌آموختگان، کارکنان دانشگاه و خانواده آنها بوده و تمامی سود حاصل از فروش محصولات، تماماً به صاحبان آثار تعلق دارد.

وی افزود: برگزاری این برنامه در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان، موجب رونق این قبیل کسب‌وکارها و ایجاد انگیزه اشتغال به صنایع دستی در بین دانشجویان می‌شود که مطابق سندهای بالادستی زمینه‌ساز توسعه است.

گفتنی است که در چند روز برگزاری این نمایشگاه، مسئولین استانی و شهرستانی دانشگاه آزاد از جمله، دکتر میرغیاثی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از این نمایشگاه، بازدید کردند.

خبرنگار: محمدرضا کوچکسرائی

انتهای پیام/

کد خبر: 1223616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =