جزئیات برنامه‌های تلویزیونی شبکه دنا در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳

شبکه‌ استانی دنا در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های سحرگاهی و افطاری را روی آنتن می‌برد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، «خلوتگه راز» ویژه برنامه‌ ای است که در سیمای شبکه استانی دنا برای سحرهای ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است. ویژه برنامه سحرگاهی «خلوتگه راز» مطابق هرسال یک ساعت و نیم قبل از اذان صبح یعنی ساعت ۳:۴۵ بامداد تا بعد از اذان صبح روی آنتن شبکه استانی دنا می‌رود.

پخش دعاهای ماه مبارک رمضان و دعای سحر، آیتم روزه اولی‌ها، کارشناسی مذهبی، حضور قاریان و مداحان در برنامه، آداب و رسوم ماه مبارک رمضان و ... از جمله بخش های متنوع این برنامه است. این برنامه به صورت زنده و با ساختار ترکیبی در فضای معنوی مسجد فاطمه الزهرا محمد آباد یاسوج به تهیه کنندگی امیر خادمی و با اجرای عبدالعزیز تقی زاده پخش می‌شود.

همچنین «ماه من» ویژه برنامه افطار سیمای استانی دنا، با شروع ماه مبارک رمضان،۳۰ شب پیش از اذان مغرب میهمان سفره‌های افطار مردم کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود. برنامه «ماه من» با حضور گروه‌های جهادی، قرآنی، خیرین و... و با بهره گیری حداکثری از ظرفیت رسانه و هنر در جهت تبیین و ترویج معارف و آموزه‌های دینی هر روز ماه مبارک رمضان بصورت زنده به مدت ۶۰ دقیقه قبل از اذان مغرب تقدیم مخاطبان روزه دار شبکه استانی دنا می‌شود.

بخش کمک های مهربانانه، مواسات و همدلی، اهدا عضو، عفو و بخشش جرائم زندانیان غیرعمد، روزه اولی‌ها و دعا و مناجات از جمله آیتم های این ویژه برنامه است. دکور خاص و زیبا، سوژه‌ها و حضور کارشناسان هم استانی، علما و مبلغان دینی از قم و... فصل متفاوتی از «ماه من» را رقم خواهد زد. این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدنظام سلیمانی پور، صدابرداری میثم امیدی، تدوین‌گری سعید عباسی یوسف آباد، تصویربرداری مسعود مدنی، هادی جلیلوند و علی علی پور و اجرای محمدصادق آزادی تقدیم مخاطبان می‌شود.

شبکه رادیویی دنا نیز با برنامه سحرگاهی «نجوای سحر» از ساعت ۳:۴۵ دقیقه صبح به مدت ۹۰ دقیقه میهمان سفره‌های سحر روزه داران کهگیلویه و بویراحمدی می‌شود. اطلاع رسانی اوقات شرعی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد، پخش دعای سحر، بخش کارشناسی مذهبی و آنونس های ویژه ماه مبارک رمضان از جمله آیتم های ویژه برنامه سحرگاهی رادیو دنا است.

این برنامه با ساختار ترکیبی به تهیه کنندگی وحید علویان سوق و گویندگی حمیدرضا رحمت پور بر روی موج اف ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و یا موج ای ام ردیف ۸۹۱ کیلوهرتز در سحرهای ماه مبارک رمضان قابل دریافت است. ویژه برنامه «قرار آسمانی» نیز برای همراهی رادیو دنا با روزه داران در لحظات عرفانی افطار در مبارک رمضان از ساعت ۱۷:۱۵ به مدت ۹۰ دقیقه به صورت زنده میزبان شنوندگان رادیو دنا است.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای پیام/

کد خبر: 1224008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =