تجلیل از 5 کارمند و استاد بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری

در مراسمی با حضور مسئولان دانشگاه از 5 کارمند و استاد بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آئین تجلیل از 4 کارمند و یک استاد بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان دانشگاه و جمعی از استادان و کارکنان در تالار شهید سلیمانی ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در نشست پایانی سال با کارکنان دانشگاه، ضمن ارائه گزارشی کامل از فعالیت های انجام شده در طول یک سال گذشته، گفت: تجلیل از مقام بازنشستگان دانشگاه، به عنوان افرادی که سال‌ها از زندگی‌شان را به خدمت در دانشگاه اختصاص داده‌اند، ارزشمند و ارزش‌گذار است.

وی افزود: با قدردانی از بازنشستگان دانشگاه، می‌توان به ارتقای احساس ارزشمندی و اعتبار آن‌ها در جامعه و دانشگاه کمک کرد و از تجربیات و دانش آن‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

رحیمی یادآورشد: تکریم و احترام بازنشستگان و پیشکسوتان در فرهنگ ایرانیان سنت و وظیفه است و در واقع قدردانی از آنان در ارتقا و اعتلای جامعه علمی کشور در سطح ملی و بین‌المللی نقش بسزایی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در این نشست با اهدای لوح سپاس از کوشش و تلاش صادقانه حکمت اله ریاحی (عضو هیأت علمی)، جعفر علی‌اکبری، جهانبخش بهارلویی از واحد شهرکرد و حسین ستار و شاپور کیخایی از واحد بروجن به‌عنوان گنجینه‌های سرشار از تجربه، دانش و تخصص دانشگاه قدردانی کرد و گفت: بدون شک موفقیت‌های امروز این دانشگاه در سطح ملی و بین‌المللی حاصل تلاش این عزیزان است.

در پایان این گردهمایی صمیمی، رئیس دانشگاه به سوالات مطرح شده از سوی کارکنان دانشگاه پاسخ داد.

کد خبر: 1224026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =