اعلام تمهیدات ترافیکی چهارشنبه سوری در تهران + جزئیات

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت از اتخاذ تمهیدات خاص ترافیکی برای شب چهارشنبه آخر سال درخصوص تردد موتور سواران و کامیون های حمل سوخت در سطح شهر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ فیروز کشیر روز سه شنبه در این خصوص گفت: از ساعت ۱۴ امروز به بعد تردد کامیون های حمل سوخت در سطح معابر پایتخت ممنوع است.

بیشتر بخوانید:

۴۲۴ مصدوم و ۱۰ فوتی در چهارشنبه‌سوری سال جاری

وی به موتورسواران توصیه کرد: حتی الامکان امروز از تردد در سطح معابر شهر تهران بخصوص در غروب و تاریکی هوا خودداری کنند.

سرهنگ کشیر گفت: لازم است راکبین موتورسیکلت و رانندگان کامیون های حمل سوخت و پخش فرآورده های نفتی به این موضوع و ممنوعیت ها دقت داشته و از تردد در این ساعات در سطح شهر تهران خودداری کنند.

کشف مواد محترقه غیرمجاز در ساختمان مسکونی در تهران

همچنین رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۷۵ هزار قلم انواع مواد محترقه خارجی و ایرانی غیرمجاز خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری ادامه داد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری مواد محترقه غیرمجاز در یک ساختمان مسکونی در بازار تهران تخلیه و دپو شده است.

وی افزود: ماموران محل موصوف را بازرسی کردند که محل پارکینگ یک ساختمان مسکونی بود که پر از مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع مواد محترقه خارجی و ایرانی غیرمجاز شده بود.

سرهنگ افشاری ادامه داد: کالاها شامل بیس از ۷۵هزار قلم مواد محترقه به وزن تقریبی ۴.۳۳۵ کیلوگرم محصول کشور چین بوده که محل پلمب، پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی ارجاع شد.

کد خبر: 1224291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =